رضایی: جشن تروریست‌ها را به عزایی پشیمان‌کننده‌تر از عقوبت داعش تبدیل خواهیم کرد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در فضای مجازی و در واکنش به حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، نوشت: ما جشن تروریست‌هاآرا به عزایی پشیمان کننده‌تر از عقوبت صدام و داعش تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی حمله تروریستی به مردم اهواز در صفحه اینستاگرامش نوشت: تروریست‌ها در سالروز حمله صدام به ایران، با کشتار مردم، جشن خون گرفتند. ما جشن آنها را به عزایی پشیمان کننده‌تر از عقوبت صدام و داعش تبدیل خواهیم کرد.

اختصاصی تسنیم| تازه‌ترین آمار حادثه تروریستی اهواز؛ ۲۵ شهید و ۶۰ مجروحرضایی تصریح کرده است که از وزارت‌خارجه انتظار می‌رود در اسرع وقت از کشورهایی که تروریست‌ها در آن هستند، تحویل آنها را بخواهد و به آن کشورها اطلاع دهد که عواقب هر نوع تأخیر, به عهده آنهاست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پیامی توئیتری در پاسخ به حمایت آشکار مشاور ولیعهد ابوظبی از تروریست‌ها نوشت است که: مشاور بی‌خرد و خود فروخته ولیعهد ابوظبی با نقض آشکار قوانین بین‌الملل بر دخالت بیگانگان در حادثه تروریستی اهواز صحه گذاشت. پشیمانی سختی در انتظار اوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.