رژه نیروهای مسلح در تهران و سراسر کشور آغاز شد
مراسم رژه نیروهای مسلح در تهران و سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، رژه بزرگ نیروهای مسلح با حضور یگان‌های پیاده و محمول از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی همزمان با ۳۱ شهریور (اولین روز هفته دفاع مقدس) در جوار بارگاه ملکوتی امام راحل(ره) دقایقی قبل همزمان در تهران و سایر مناطق کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

سخنرانی لاریجانی در مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس

در تهران، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور و در بندرعباس علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانان این مراسم هستند.

پس از سخنرانی حجت‌الاسلام حسن روحانی، در کنار مرقد مطهر امام راحل، یگان‌های پیاده و محمول از مقابل جایگاه رژه خواهند رفت.

به گزارش تسنیم، هرساله و در روز ۳۱ شهریور به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس آخرین تجهیزات و ادوات ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که از سوی متخصصان این وزارتخانه طراحی، تولید و در اختیار نیروهای مسلح قرار گرفته، در رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در کنار مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، به نمایش درمی‌آید.

این تجهیزات و ادوات که عمدتاً در اختیار ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفته، انواع هواپیمای جنگنده، بالگرد، هواپیمای بدون سرنشین، موشک‌های زمین به زمین،هوا به زمین، سطح به سطح، خودروهای زرهی و تاکتیکی، شناورهای سطحی و زیر سطحی، تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی، سلاحهای انفرادی سبک و نیمه سبک، انواع توپ و خمپاره انداز، سیستم‌های پدافند هوایی و تجهیزات و ادوات مهندسی و پشتیبانی را شامل می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.