کدام رسانه‌ها بیانیه آیت‌الله مکارم شیرازی را ندیدند؟
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، مرجع تقلید شیعه که روز گذشته با پاسخ به یک استفتاء در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت؛ امروز با بیانیه‌ای که تجمع پنجشنبه گذشته قم را «فاجعه فیضیه» خوانده‌بود به تیتر رسانه‌ها بازگشت. با این حال برخورد با آیت الله مکارم شیرازی گویا در برخی رسانه‌ها سلیقه‌ای بود که ترجیح دادند خبری از بیاینه این مرجع تقلید شیعه در صفحات‌شان...

آیت‌الله مکارم شیرازی، مرجع تقلید شیعه صبح امروز بیانیه‌ای در مورد تجمع روز پنجشنبه قم منتشر کرد که هر کدام از رسانه‌ها با نگاه خطی و جریانی خود به آن پرداخته یا حتی از کنار آن عبور کرده و این بیانیه را نادیده گرفتند.(انتقاد شدید آیت‌الله مکارم‌شیرازی در مورد تجمع قم)

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بیانیه آیت‌الله مکارم شیرازی را با تیتریاز سخنان این مرجع تقلید منتشر کرد. ایسنا نوشت:‌ «آیت‌الله مکارم شیرازی: اتفاقات رخ داده در تجمع فیضیه قم یک فاجعه بود»

خبرگزاری کار ایران (ایلنا)‌ نیز همین بیاینه را عینا منتشر کرد. این خبرگزاریدر تیتر به موضوع تهدید رئیس‌جمهوری به مرگ در تجمع روز پنجشنبه طلاب توجه بیشترینشان داد همچنین در بخش دیگری از تیتر این مطلب جمله آیت‌الله مکارم شیرازی خطاببه مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را منتشر کرد و نوشت: مسئولان سپاه بگویند سپاهیان بااجازه چه کسی در این برنامه شرکت داشتند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) هم متن بیانیه را منتشر کرد و در تیتربیش از هر چیز به تهدید رئیس‌جمهوری به مرگ اشاره کرد. ایرنا تیتر زد «انتقاد آیتالله مکارم از تضعیف مرجعیت و تهدید رئیس جمهوری» این خبرگزاری در شعبه قم نیز مصاحبه‌ای با یکروحانی در مورد این بیانیه منتشر کرد.

پایگاه‌های اطلاع‌رسانی همچون انتخاب، نامه‌نیوز، اعتمادآنلاین، جماران،‌عصرایران نیز این خبر را بازنشرکرده و اغلب از تیترهایی شبیه به انتقادآیت‌الله مکارم از ماجرای فیضیه قم ، تهدید رئیس‌جمهوری به مرگ و پاسخگویی مسئولانسپاه پاسداران در مورد چرایی حضور برخی از اعضای این نهاد نظامی در میان تجمع‌کنندگانقم استفاده کردند.

بیانیه آیت‌الله مکارم شیرازی برای کدام رسانه‌ها مهم نبود؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.