نظر فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس درباره استیضاح کرباسیان
عضو فراکسیون امید مجلس شورای برنامه‌های این فراکسیون برای استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی را تشریح کرد.

ابوالفضل موسوی عضو فراکسیون امید مجلس شورای‌اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نشست امروز (دوشنبه، ۲۹ مرداد) این فراکسیون، گفت: در این جلسه موضوع استیضاح مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

اعلام وصول استیضاح کرباسیان در مجلس

وی با اشاره به برنامه‌های فراکسیون امید برای استیضاح وزیراقتصاد، اظهار داشت: درباره استیضاح وزیر اقتصاد قرار شد کارگروهی در فراکسیون امید متشکل از ۸ تن از اعضای فراکسیون تشکیل شود و این کارگروه در جلسه‌ای با وزیر اقتصاد، موارد استیضاح و توضیحات کرباسیان را بررسی کند.

عضو فراکسیون امید مجلس اضافه کرد: براساس تصمیم اعضای فراکسیون امید مجلس، قرار شد کارگروهی برای بررسی استیضاح وزیر اقتصاد تشکیل شده، نتیجه بررسی‌ها را به شورای مرکزی فراکسیون اعلام و سپس این فراکسیون نظر نهایی‌اش را اعلام کند.

موسوی تصریح کرد: اکثریت اعضای فراکسیون امید در این جلسه معتقد بودند که فراکسیون امید چون مدافع دولت بوده و وضعیت اقتصادی به این شدت توسط مردم مورد انتقاد قرار گرفته است، بنابراین فراکسیون امید هم موظف است که نقش خودش را برای نظارت بر دولت ایفا کند.

عضو فراکسیون امید مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه اکثریت اعضای فراکسیون نظرشان این بود که دولت باید نسبت به ساماندهی وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و تغییرات اساسی در تیم اقتصادی توجیه شود، به هر حال هم مردم و هم مجلس نسبت به تیم اقتصادی دولت نقد و نظرهایی دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.