واعظی: دولت عذرخواهی از مردم را بد نمی‌داند
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: جبهه پایداری گروهی بود که همواره با دولت مخالفت می‌کرد، حالا آنها رفتند تعدادی امضا برای سئوال از رئیس‌جمهور جمع کردند. ما حساب این گروه را از همه مجلس جدا می‌دانیم.

محمود واعظی در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که آیا مجلس در تعامل با دولت تغییر رویه داده گفت: خیر این طور نیست، آقای رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی بامردم درباره روابط با مجلس خیلی خوب صحبت کرد و گفت «سیاست ما این است که به جد بامجلس کار کنیم و سران سه قوه مسائل کشور را با هم حل کنند».

وی ادامه داد: در دولت فکر نمی‌کنیم سئوال ازرئیس جمهور، سوال همه مجلس است بالاخره هم در این مجلس و هم در مجلس قبل جبهه پایداریگروهی بود که همواره با دولت مخالفت می کرد،حالا آنها رفتند تعدادی امضا جمعکردند. ما حساب این گروه را از همه مجلس جدا می دانیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اظهارنظر برخیمنتقدان ومخالفان دولت که گفته اند «چرا رئیس جمهور از مردم عذرخواهی نکرد؟» گفت: در دولتیازدهم هم شاهدش بودیم آقای رئیس جمهور هر جا لازم دید از مردم عذرخواهی کرد. یعنیدولت عذرخواهی از مردم را هیچ بد نمی داند بلکه افتخار هم می کند.

دولت خود را خدمتگزار مردم میداند

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.