پیام علی‌اکبر ولایتی به‌مناسبت روز خبرنگار
رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار در صفحه اینستاگرام خود تاکید کرد خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای، زبان گویای مردم ایران هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار در صفحه اینستا گرام خود تاکید کرد خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای، زبان گویای مردم ایران هستند.

بیشتر بخوانیدولایتی: در افکار متفکرین بزرگ غرب رگه‌های نژادپرستی دیده می‌شود

متن پیام ولایتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مردادماه که با فداکاری و شهادت محمود صارمی همزمان است، نشانه‌ای است از مجاهدت‌ها و تلاش‌های فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی که در جهت آگاهی بخشی، تنویر افکار عمومی و همراهی در مسیر رشد و توسعه کشور گام بر می‌دارند و این روز بزرگ را به همه این عزیزان تبریک می‌گویم و برای آنان توفیق و سربلندی آرزومندم.

و اما شرایط امروز کشور شاید بیش از هر زمان دیگری یادآور اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در آرامش بخشی و ارائه اخبار و تحلیل‌های درست و دقیق است تا بتوانند حقانیت و مظلومیت ملت بزرگ ایران اسلامی را که با شجاعت و مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های سلطه‌گران که نابودی ایران را دنبال می‌کنند و البته این خواب شوم را به گور خواهند برد، فریاد نمایند.

ایران اسلامی نشان داد که در کنار ایستادگی و مقاومت، همواره بر اصول و تعهدات خویش پایبند است و کسانی که مدعی دروغین تعهد و امنیت در جهان هستند و به ویژه آمریکا، نقش بی کفایت خود را در برهم زدن تعهدات بین‌المللی حتی تا خط کشیدن بر تعهدات اسلاف و دولت های خویش ایفا نمودند و نه در مورد ایران که در مورد متحدان خویش، بر هیچ تعهدی استقرار نداشته و ندارند.

رسانه‌ها و اصحاب قلم که دل در گرو ایران اسلامی و رشد و توسعه کشور داشته و دارند و زبان گویای مردم ایران هستند، می‌بایست وضعیت امروز جامعه جهانی را تحلیل و شرایط به ناحق و ناجوانمردانه تحمیلی که از سوی آمریکا و دست نشانده‌های آنان بر کشور تحمیل گردیده را به درستی ارائه نمایند و بی‌تردید پیروزی همچون گذشته برای ملت و مردم بزرگ ایران خواهد بود.

بار دیگر این روز بزرگ را تبریک و برای یکایک فعالان رسانه‌ای، اساتید این عرصه و خبرنگاران حوزه‌های مختلف توفیق و سربلندی آرزومندم.

علی اکبر ولایتی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.