اختصاصی| معاون امنیتی وزیر کشور: همسایگان با گروهک‌ها برخورد نکنند پایگاه‌های تروریست‌ها را خودمان می‌زنیم
معاون امنیتی وزیر کشور در گفتگو با تسنیم گفت: اگر کشورهایی که مقر تروریست‌ها در آنجا وجود دار با تروریست‌ها برخود نکنند، مقرهای تروریست‌ها در "جدار مرز" را هدف قرار می‌دهیم.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه امنیتیخبرگزاری تسنیم درباره ناامنی‌های اخیر در مناطق شمالغرب و جنوب شرق کشور، گفت: عقبه این گروه‌های تروریستی در برخی کشورهای همسایه است و ما به مسئولین این کشورها اعلام کرده‌ایم که خودشان با این تروریست‌ها برخورد کنند و اگر آنها این کار را انجام ندهند، ما برای تامین امنیت کشورمان ناچار خواهیم بود مقرهای تروریست‌ها در جدار مرز مورد هدف قرار بدهیم.

بیشتر بخوانید:

هشدار شدیداللحن سپاه به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه/"انتقام سخت سپاه" بابت شهدای مریوان در راه است سپاه پاسداران رکورد زد؛ انهدام ۳ تیم تروریستی در کمتر از ۲۴ ساعتوی افزود: ما اطلاع داریم که در حوادث اخیر برخی کشورها و سرویس‌های اطلاعاتی آنان در ایجاد نا امنی از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند.

ذوالفقاری ادامه داد:‌ اگرچه این اقدامات برای ما و تمامی نیروهای تامین کننده امنیت غیر قابل تحمل است اما به حدی نیست که بخواهد ضربه مهمی به امنیت کشور وارد کند.

وی ادامه داد: ما اطلاعات دقیقی در رابطه با ارتباطات و تماس‌هایی که بین گروه‌های ترویستی و سرویس‌های اطلاعاتی برخی کشورها و پشتیبانی که از گروه‌های تروریستی و تحریکاتی که انجام می‌‌دهند، داریم. حتی برخی سرویس‌های اطلاعاتی به صورت مستقیم با این گروه‌های تروریستی در ارتباط هستند.

معاون امنیتی وزیر کشور تصریح کرد: البته با حجم بالای حمایتی که از این گروه‌ها می‌شود، تحرکات این گروه‌های تروریستی اتفاقات بسیار ناچیزی است زیرا بسیاری از اقدامات تروریست‌ها توسط نیروهای امنیتی داخلی خنثی شده و تلفات زیادی در سال جاری از گروه های تروریستی گرفته شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.