بادامچیان: با اتخاذ سیاست‌های اقتصادی می‌توان تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد
قائم مقام حزب موتلفه‌اسلامی گفت: می‌توانیم با اتخاذ سیاست‌های اقتصادی مناسب، فشارهای آمریکا را تبدیل به فرصت کنیم.

اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به لزوم تغییرات در تیم اقتصادی دولت گفت: اگر دولت احساس می‌کند کسانی که مسئولیت‌های اقتصادی در بخش‌های خاص را برعهده داشتند، به وظایف خود آنطور که باید و شاید عمل نمی‌کنند، موظف است هرچه سریع‌تر این افراد را برکنار کند.

بیشتر بخوانید

نقوی حسینی: رابط های دولتی مانع مقابله با مفسدین می شوند

وی افزود: اگر سیاست‌های اتخاذی دولت تاکنون غلط بوده، باید این سیاست‌ها عوض شود، چراکه سیاست‌های غلط موجب فراهم شدن فضا برای سوء استفاده سودجویان می‌‌شود.

به اعتقاد قائم مقام حزب موتلفه‌اسلامی جابه‌جایی دو نفر از اعضای هیئت دولت که دارای تفکرات و ایده‌های نزدیک به هم هستند نمی‌تواند به برون رفت از وضعیت اقتصادی کنونی کمکی کند.

بادامچیان بازنگری در سیاست‌های ارزی چین در برابر آمریکا را الگویی برای ایران دانست و گفت: آمریکا امروزه در موضوع تعرفه‌ واردات کالا با چین درگیر است و دولت چین تدبیری اتخاذ کرده که موجب استیصال دولتمردان آمریکایی شده است.

وی ادامه داد: دولت چین با کاهش ارزش «ین» مسیر ورود کالا به خاک آمریکا را تسهیل کرده و با این اقدام تمامی برنامه‌های اقتصادی دولت آمریکا برای رونق اقتصادی را به شکست کشانده است. ما نیز می‌توانیم با اتخاذ سیاست‌های اقتصادی مناسب، فشارهای آمریکا را تبدیل به فرصت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.