جزئیات جلسه هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب‌اسلامی
عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی گفت: گزارش اقدامات دفتر سیاسی جبهه مردمی در جلسه روز گذشته ارائه شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر روز گذشته ( ۳۱‌تیر) به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان برگزار شد.

بیشتر بخوانیدراهکار‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی/ دولت از بدنه دانشگاهی کمک بگیرد

سید محمد حسینی عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی درباره جزئیات این نشست اظهار داشت: پس از بحث و تبادل نظر پیرامون تحولات کشور به خصوص بیانات رهبری در دیدار با سفرا، گزارشی از برنامه‌ریزی و تمهیدات دفتر سیاسی جبهه مردمی برای پاسخگویی به نیازهای فکری و همگرایی اعضا و رسیدن به تحلیل واحد ارائه شد.

وی افزود: از جمله وظایف دفتر سیاسی بهره‌گیری از همفکری فعالان، صاحب‌نظران سیاسی و تقدیم بسته‌های تحلیلی منظم به اعضا به ویژه نیروهای جوان، باانگیزه و پرتحرک است که اطلاعاتشان به‌روز، مطابق واقع بوده، به خوبی پاسخگوی شبهات باشند و در جریان‌سازی فکری جامعه نقش آفرینی کنند.

حسینی ادامه داد: برای این منظور باید کمیته‌های سیاسی در مرکز استان‌ها و تمامی شهرستانها راه‌اندازی شود تا تحولات و رخدادهای مهم استانی و شهری را رصد و ارزیابی کنند و با همفکری دفتر سیاسی در مرکز، تاثیرگذاری قابل توجهی داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی تصریح کرد: تاکنون هیات موسس نیمی از استانها نهایی شده که مقرر شد اعضای ۱۰ نفره این استانها به مراکز ابلاغ شود و براساس گزارش نمایندگان اعزامی جمنا به استانها، ظرف چند هفته آینده هیئت موسس بقیه استانها نیز نهایی و ابلاغ شود تا این هیئت ها بتوانند در فرصت مناسب نسبت به سامان دهی مجامع و شوراهای شهرستانی و استانی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دبیران کمیته‌های تخصصی اقشار هر دوهفته یک بار جلسات منظم دارند و به تدریج در حال تعیین مسئولان قشر خود در استانها و شهرستانها هستند، از برگزاری جلسه شورای مرکزی جمنا در دو هفته آینده یعنی ۱۴ مرداد خبر داد و گفت: در این نشست گزارشی از اقدامات و آخرین وضعیت جبهه، نقطه نظرات و پیشنهادات اعضا مطرح می‌شود.

حسینی همچنین یادآور شد:زمان برگزاری نشست اعضای کمیته‌های ۲۲گانه اقشار به بعد از جلسه شورای مرکزی موکول شده و محوریت مباحث در این نشست تحلیل شرایط اقتصادی کشور و راه‌های برون رفت از چالش‌ها و معضلات است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.