نحوه فعالیت دانشگاه علم‌وصنعت در روزهای آتی
بر اساس اعلام دانشگاه علم‌وصنعت، فعالیت‌های این دانشگاه از تاریخ ۱۵ آذر تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری و با حضور فیزیکی حداکثر ۵۰ درصد کارکنان و بدون اضافه کار انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه‌ای که دانشگاه علم‌وصنعت در این خصوص منتشر کرده به شرح زیر است:

« با توجه به تغییر وضعیت شهر تهران از قرمز به نارنجی شرایط حضور و فعالیت‌های دانشگاه بنابر بند ۲-۲ بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۹۹/۸/۲۷ ریاست محترم سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ابلاغیه شماره ۱۸۴۵۴۸ مورخ ۹۹/۸/۲۸ وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری، بشرح زیر جهت آگاهی و اجرا ابلاغ می‌گردد.

۱- فعالیت‌های دانشگاه از تاریخ ۱۵ آذر تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری و با حضور فیزیکی حداکثر ۵۰ درصد کارکنان و بدون اضافه کار انجام می‌شود.

۲- برنامه ریزی برای حضور فیزیکی یا فعالیت غیر حضوری کارکنان هر واحد به عهده مدیر واحد مربوط می باشد. برای افرادی که به صورت دورکاری فعالیت می نمایند لازم است گزارش کارکرد آن‌ها در پایان هر هفته توسط مدیر واحد به امور اداری ارسال گردد.

۳- در این ایام فقط ورود دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پروژه‌های پایانی به دانشگاه مجاز خواهد بود. بدین منظور پس از ثبت درخواست حضور دانشجو در سامانه گلستان و پذیرش مسئولیت حضور وی توسط استاد راهنما از لحاظ کنترل تعداد دانشجویان مستقر در محیط آزمایشگاهی و رعایت پروتکل های بهداشتی منطبق با دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا کشور، امکان حضور دانشجو فراهم می‌گردد.

۴- سایر مواردی که در این اطلاعیه نیامده است مطابق اطلاعیه قبلی (وضعیت قرمز) کما فی السابق لازم الاجراست.»

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علم‌وصنعت، در همه مواردی که حضور افراد در دانشگاه مجاز شمرده شده است افراد ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خواهند بود. بدیهی است در صورت تغییر وضعیت هشدار از نظر میزان فراگیری بیماری کووید ۱۹ نحوه حضور دانشگاهیان در بخشنامه‌های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.