لاریجانی: سفرا چریک‌های کت‌وشلواری هستند
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلمات‌ها و سفرای ما می‌توانند به عنوان چریک‌های کت وشلواری نقش به سزایی در حوزه اقتصادی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در جمع سفرا و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، در سخنانی با بیان اینکه حل مسائل اقتصادی کشور جزو مسائل اصلی است و همه باید قدم‌های دقیقی در این حوزه برداریم، گفت: چالش‌هایی در حوزه اقتصادی داریم که ربطی به سر و صداهایی که ترامپ دارد، ندارد. مثلاً صندوق‌های بازنشستگی مشکلات درازمدتی دارند که در دولت‌های مختلف از ظرفیت‌ آنها استفاده نشده است که باید آنها را سرپا و ساماندهی کنیم. اگر ساماندهی نشوند، ظرف ۱۰ سال آینده ۵۰ درصد بودجه کشور را باید به آنها بدهیم.

وی از دیپلمات‌ها به عنوان چریک‌های کت‌وشلواری تعبیر کرد و افزود: برای پیشرفت کشور از ظرفیت دیپلماسی می‌توان استفاده کرد، دیپلمات‌ها و سفرای ما می‌توانند به عنوان چریک‌های کت وشلواری نقش به سزایی در این حوزه و در شرایط موجود ایفا کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که ما در حوزه تولید کپی کار شده‌ایم، اظهار داشت: توجه به تحقیق و توسعه نقطه قوتی برای اقتصاد کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این خبر تکمیل می‌شود....

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.