استقرار پلیس در ۱۹۰۰ نقطه در اجرای محدودیت های کرونایی/ فعالیت ۱۱ هزار نیرو در هر شیفت
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، بیان داشت: بر همین اساس پلیس در سطح کشور بیش از ۱۹۰۰ نقطه و مکان استقرار داشته و در هر شیفت از خدمت بیش از ۱۱ هزار نیرو تمام معابر و ورودی ها و محورها را کنترل می کند.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران استان سیستان و بلوچستان گفت: در وضعیت ترددها و محدودیت های جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا، در کنار دولت و همه مسئولین، نیروی انتظامی در سه حوزه فعالیت می نماید.

وی گفت: در حوزه ورود به شهرهای قرمز و نارنجی ، تمام سیستم های کنترلی پلیس راهور و دوربین های خود را فعال کرده و اعمال قانون با تخلفات انجام می شود که خوشبختانه مردم عزیز همکاری خوبی با پلیس در سراسر کشور داشته اند .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: بر همین اساس پلیس در سطح کشور در بیش از ۱۹۰۰ نقطه و مکان استقرار داشته و در هر شیفت از خدمت بیش از ۱۱ هزار نیرو تمام معابر ، ورودی ها و محورها را کنترل می کند.

این مقام ارشد انتظامی به حوزه دوم در شهرهای قرمز اشاره نمود و تصریح کرد: در شهرهای قرمز منع تردد از ۲۱ شب تا ۴ صبح ادامه دارد و چنانچه تخلفی صورت گیرد اعمال قانون برای رانندگان متخلف انجام خواهد شد .

وی با بیان اینکه خودروهای امدادی و دیگر خودروهای دارای مجوز از منع تردد معاف هستند، گفت:حوزه سوم ، مربوط به اماکنی است که با توجه به شرایط موجود محدودیت ، فعالیت دارند که از طریق پلیس اماکن و پاسگاه ها و رده های مختلف انتظامی وهمچنین سازمان های مرتبط نظارت بر فعالیت آنها وجود دارد .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از همراهی و همکاری مردم ،سازمان ها ،نهادها در این طرح یادآورشد: مردم فهیم کشور که سلامت شخصی برایشان مهم است در این راستا همراهی و همکاری خوبی داشتند که امیدواریم تمام سازمان ها، نهادها مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرا کنند .

این مقام ارشد انتظامی خاطر داشت: نیروی انتظامی در تمامی صحنه ها در مقابله با انتشار ویروس کرونا با تمام امکانات حضور فعال دارد که قدردان همه همکاران ، مردم و مسئولین هستیم و همه باید بر اساس مصوبات و ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا همکاری لازم را با این ستاد داشته باشند، انشاءالله بتوانیم همانطور که مقام معظم رهبری " نیروی انتظامی را لقب "مجاهد فی سبیل الله" خطاب فرمودند، خدمتگزار خوبی برای مردم و کشور باشیم .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: استان سیستان و بلوچستان با همه جاذبه ها و وسعت سرزمینی خود، استان آرامی است و مردم و دستگاه ها همراه و همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی استان داشته اند که این انسجام بالا خود باعث ایجاد آرامش در استان شده است.

وی افزود: در بحث امنیت آنچه که مهم است ، این است که کشورهای همجوار چون پاکستان همکاری های خوبی با ما داشته که امیدواریم این تعاملات و همکاری ها بیش از گذشته، افزایش یابد.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در حوزه های شهری و جمعیتی آرامش خوبی را در استان شاهد هستیم ، اقدامات دولت و مجلس به دلیل نگاهی که به بخش اشتغال زایی در استان داشته اند موثر بوده که مطمئنا در معیشت مردم تاثیر گذار خواهد بود .

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.