عارف: خودتحریمی و خودزنی داخلی را کنار بگذاریم
رئیس فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از هر زمان دیگری باید خودتحریمی و خودزنی داخلی را کنار بگذاریم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۳۱ تیر) پارلمان مجلس شورای اسلامی،در نطق میان دستور، گفت: چهل سال است که به عنوان خدمتگزار انقلاب و امروز به عنوان وکیل شما فرصت پیدا کردم تا دغدغه‌ها و خواسته شما را بشنوم و درصدد تحقق آنها اقدام کنم. می‌دانم که به وضعیت موجود نقد جدی دارید، بنده نیز همانند شما وضعیت موجود را شایسته ایران و ایرانی نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید:

نوبخت: سناریو‌هایی برای مقابله با تحریم‌های آمریکا پیش‌بینی شده است

وی افزود: اصل سوم قانون اساسی را همیشه به خود یادآوری می‌کنم که دولت موظف شده تمام امکاناتش را به کار گیرد تا رفع تبعیض‌های ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه، اقتصادی عادلانه جهت ایجاد رفاه، رفع فقر و برطرف ساختن هر نوع محرومیت و زمینه‌های تغذیه، مسکن، بهداشت و کار و تأمین حقوق همه‌جانبه افراد، ایجاد امنیت غذایی و تساوی حقوق در برابر قانون فراهم شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: متأسفانه هنوز تا تحقق این امر فاصله داریم، این فاصله با آرمان‌های انقلاب در کنار دغدغه‌های مردم سبب شده تا امروز پیشنهاد کنم مطالبات زیر را در اولویت قرار دهیم و متعهد شویم که این اولویت‌ها را مجدانه پیروی کنیم. نخست تقویت و توسعه گفت‌وگوی ملی است؛ این روزها که استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی بسیج شده و پروژه انزوای اقتصادی ایران را دنبال می‌کند، بیش از هر زمان دیگری لازم است خودتحریمی و خودزنی داخلی را کنار بگذاریم.

عارف تصریح کرد: کشور داری سلیقه‌ای مانع پیشرفت شده است، تنگ‌نظری‌های حزبی، جریانی و قبیله‌ای، دل‌ها را از هم دور کرده است؛ لذا کدورت‌ها را کنار گذاشته و آغوش خود را باز کنیم.

این خبر تکمیل می‌شود...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.