اعضای جدید شورای مرکزی دفتر تحکیم انتخاب شدند
در پایان سی و پنجمین نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت اعضای جدید شورای مرکزی این اتحادیه دانشجویی انتخاب شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز خبر دفتر تحکیم وحدت، همزمان با سی‌و‌پنجمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان سراسر کشور (دفتر تحکیم‌وحدت) که با شعار مسئول مردمی،نظارت همگانی برگزارشد، اعضای جدید شورای مرکزی این اتحادیه دانشجویی انتخاب شدند.

بنابراین گزارش، بر اساس آرای کسب شده در این انتخابات که با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری و نماینده نهاد رهبری در دانشگاهها برگزار شد، به ترتیب امین پویان‌راد از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی دهقان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امیرمحمد قدس از دانشگاه تبریز، احمدرضا حجتی‌پور از دانشگاه علوم‌پزشکی بندرعباس، مژگان صلایی از دانشگاه الزهرا، سارا عاقلی از دانشگاه شهید بهشتی و حمیدرضا مهدی‌پور از دانشگاه پیام‌نور مشهد بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند و هفت نفر عضو اصلی شورای مرکزی اتحادیه دفتر تحکیم‌وحدت را در سال آینده تشکیل می‌دهند.

همچنین در ادامه انتخابات، سه نفر عضو علی‌البدل نیز با رأی انجمن‌های دارای حق‌ رأی، در اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم‌وحدت انتخاب شدند.

سیده نرگس حسینی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، فراز علی‌پور از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و نجمه یدی از دانشگاه علم‌و‌صنعت سه نفر عضو علی‌البدلی هستند که در انتخابات اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم‌وحدت انتخاب شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.