یک فعال سیاسی: نیازمند مرزبندی صحیح و صریح با جبهه‌ دشمن هستیم
یک فعال سیاسی گفت: وظیفه‌ امروز ما مرزبندی صحیح و صریح با جبهه‌ دشمن است.

امین اسدی فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تعامل با دنیا از اهداف مورد اهتمام انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش بوده است اما این تعامل باعث نشده جمهوری اسلامی از اصول انقلاب صرف‌نظر کند. رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ «تعامل با دنیا»، چگونگی و چارچوب آن، نکاتی را مطرح کردند.

وی با طرح این سوال که با چه کشورهایی باید تعامل کنیم؟، افزود:کشورهای اسلامی، همسایگان و کشورهایی که تعرضی به کشور ما ندارند. در واقع این‌گونه می‌شود گفت که تعامل با همه دنیا، منهای آمریکا و رژیم‌صهیونیستی که نظر مقام معظم رهبری هم بر این خط هست.

اسدی با بیان اینکه وظیفه‌ امروز ما مرزبندی صحیح و صریح با جبهه‌ دشمن است،گفت: معتقد به تعامل با دنیا هستیم. در تعامل با دنیا، باید طرف مقابل را به خوبی بشناسیم و سابقه دشمنی‌هارا نیز فراموش نکنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که به دنبال رابطه با آمریکا هستند، برای این که بتوانند عملکرد خود را در نظر مردم مشروع و مقبول جلوه دهند باید چهره‌ای زیبا از قدرت و ثروت آمریکا جلوه‌گر کنند و از طرف دیگر هم کاری کنند که جنایات و خیانات آمریکا به فراموشی سپرده شود. برخی با این دو روش سعی در بزک کردند چهره کریه آمریکا دارند تا چهره خائن و خبیث آمریکا از حافظه تاریخی مردم پاک شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.