توضیحات پدر داماد رئیس جمهور درباره دختر و خانواده روحانی
خراسان نوشت: محمد حسین بهشتی پدر داماد رئیس جمهور که نامش در بین دریافت کنندگان ارز دولتی برای واردات میوه به چشم می خورد، در مصاحبه ای اعلام کرد: دختر رئیس جمهور به همراه شوهرش ۲۵ سال است که دراتریش زندگی می کنند.

پدر داماد رئیس جمهور در گفت و گو با روزنامه آفتاب یزد در این باره با اشاره به این که خویشاوندان روحانی از رئیس جمهور شدن او ناراضی هستند، گفت: پسر بنده که داماد آقای روحانی است، حدود ۲۵ سال است که اصلاً ایران نیست و به همراه دختر خانم آقای روحانی (یعنی عروس بنده) در شهر وین اتریش ساکن هستند. ایشان پزشک و در همان جا مشغول به کار هستند.

وی با بیان این که روحانی بسیار اهل صله رحم و مهمانی است و در مهمانی‌ها بسیار خوش مشرب بوده، افزود: ای کاش آقای روحانی اصلاً رئیس جمهور نمی‌شدند. وقتی ایشان رئیس جمهور نبودند ما بسیار بیشتر ایشان را می‌دیدیم، الان آقای روحانی هر سه شب یک‌بار هم به منزل نمی‌روند و به خاطر کار در دفتر ریاست جمهوری در پاستور می‌خوابند. در واقع ایشان شب را تنها در پاستور به سر می‌برند.

تمام اهل منزل و اقوام شان می‌گویند ‌ای کاش ایشان رئیس جمهور نمی‌شدند. کل فامیل از این که ایشان رئیس جمهور شده‌اند، ناراحتند! زیرا رئیس جمهوری ایشان هیچ مزایایی نداشته است، در این ۵-۴ سال جز ضرر و درهای بسته برای فامیل هیچ چیزی نداشته است. هر بلایی هم بر سر خانواده و فامیل می‌آید آن ها مجبورند به خاطر آقای رئیس جمهور سکوت کنند.

او در این گفت و گو تأکید کرده است، از سال ۵۸ با روحانی دوست بوده و فرزندان شان در سال ۷۰ با یکدیگر ازدواج کرده اند.محمدحسین بهشتی براساس گزارش آفتاب یزد مبلغ سه میلیون و ۲۶۵ هزار و دو یورو (دلار ۴۲۰۰ تومانی به صورت معادل) دریافت کرده تا برای واردات موز به کار گیرد.

بهشتی دراین باره توضیح داده است: بنده برای دریافت مبلغ سه میلیون و ۳۰۰ و خرده‌ای هزار یورو به نرخ دولتی پول واریز کردم که تاکنون مبلغ دو میلیون یورو از آن را داده‌اند و بقیه نیز مانده است. به نوشته آفتاب یزد نسبت خانوادگی وی با رئیس جمهور و همچنین افزایش ۵۰ درصدی قیمت موز در بازار باعث شد منتقدان دولت این مسئله را نوعی رانت قلمداد کنند و از آن برای حمله به روحانی بهره برند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.