ابراهیم اصغرزاده: روحانی از کابینه‌اش ناامید شده/ برخی دولتمردان "ضعف در تصمیم" دارند
دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان ایران در گفتگو با تسنیم گفت: آقای روحانی نسبت به دولت و کابینه خود نا امید است. سخنانی هم که در آن گفته بودند "وزاری من سکوت کرده‌اند"، همین موضوع را نشان می‌دهد.

ابراهیم اصغر زاده دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره تغییر تیم اقتصادی دولت که اخیراً توسط برخی اصلاح‌طلبان مطرح شده است، اظهار داشت: همه مشکلات با تعویض افراد کابینه حل نخواهد شد و تغییر کابینه یک قدم مقدماتی است. مشکلات اقتصادی ما به شکل ساختاری است و ریشه در یک سری سیاست‌ها دارد که از قبل در کشور درحال اجراست.

بیشتر بخوانیدرئیس‌جمهور اقدام عاجلی در تغییر کابینه صورت دهددولت مدیران کنترل ارز و اشتغال را تغییر دهدوی افزود: اصلاح این ساختار نیاز به افرادی دارد که دارای استحکام نظری باشند و به اصطلاح پا به رکاب‌اند. متاسفانه برخی از دولتمردان ما در تصمیم گیری ضعف دارند و تصمیمات ضعیفی می‌گیرند که این مسئله در سخنان آقای روحانی کماکان دیده شده است.

دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان ایران با بیان اینکه آقای روحانی نسبت به دولت و کابینه خود نا امید است، تصریح کرد: سخنانی هم که در آن گفته بودند "وزاری من سکوت کرده‌اند" همین موضوع را نشان می‌دهد.

نماینده مجلس با بیان اینکه مشکلات ساختاری و فساد اجازه حل کامل مشکلات را نخواهد داد، گفت: اگر ترامپ برود و دموکرات‌ها هم قدرت را در دست بگیرند یا با فروش بدون محدودیت نفت و بازگشت آمریکا به برجام مشکلات حل نخواهد شد. ما باید دست به دست هم بدهیم و مشکلات را ریشه یابی و حل کینم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.