بهره‌مندی بیش از ۴۲ هزار خوزستانی از خدمات "آمران سلامت"
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از بهره‌مندی بیش از ۴۲ هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات ارائه‌شده در ایستگاه‌های طرح آمران سلامت در استان خبر داد.

علی خدادادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۶۷۵ عضو بشردوست جمعیت هلال احمر خوزستان در طرح آمران سلامت در ۲۲۵ پایگاه ثابت و سیار در اماکن پرتردد شهری فعالیت می‌کنند.

وی افزود: مجریان این طرح علاوه بر ارائه راهنمایی‌های لسانی به افرادی که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی کم‌توجهی کرده‌ و سلامت خود و جامعه را به مخاطره انداخته‌اند، بیش از ۲۳ هزار و ۸۰۰ ماسک به هم‌استانی‌ها اهدا کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به استقبال مردم از طرح آمران سلامت، عنوان کرد: اجرای این طرح تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه دارد و تاکنون بیش از ۴۲ هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات اجرای این طرح در استان بهره‌مند شده‌اند.

خدادادی بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین علل سیر صعودی ابتلا به ویروس کرونا در کشور و خوزستان، عادی‌انگاری شرایط و بی‌اعتنایی عده‌ای به دستورالعمل‌های بهداشتی و کم‌اهمیت جلوه دادن استفاده از اقلام حفاظت فردی برای مقابله با این بیماری است در حالی که این موارد، بهترین راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است و مردم باید نسبت به رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و نگاه پیشگیرانه و خودمراقبتی در انجام امور روزانه ترغیب شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بار دیگر مردم را به همدلی، همکاری و همراهی برای عبور از این شرایط سخت دعوت و بیان کرد: بسیار امیدوار هستیم با ورود جوانان مومن و نیروهای داوطلب مخلص به میدان که مطالبه مقام معظم رهبری نیز بوده است، شاهد شکل‌گیری مشارکت همگانی و افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.