محدودیت‌های شدید کرونایی برای ۳ گروه شغلی شاهرود/پرداخت کارانه پرسنل درمانی سمنان در هفته آتی
رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا و استاندار سمنان گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس، محدودیت‌های کرونایی برای گروه‌های شغلی ۲ و ۳ از چهارشنبه هفته جاری به مدت ۱۰ روز در مرکز استان سمنان اعمال می‌شود و همچنین محدودیت‌های شدید کرونایی در شهرستان شاهرود برای گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

علیرضا آشناگر ۱۰آبان‌ماه در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس در سالن‌ کوثر استانداری در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: در این جلسه ارزیابی‌هایی از وضعیت اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل قرارگاه مقابله با کرونا ویروس می تواند فاصله بین مصوبات و اجرا در طرح‌های مقابله با ویروس را کاهش دهد که با حکم رئیس‌جمهوری، وزیر کشور مسئولیت این قرارگاه را برعهده گرفت.

استاندار سمنان با اشاره به سیر صعودی کروناویروس و لزوم مهار آن از طریق شناسایی بیشتر مبتلایان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد که مراکز بیماریابی و توسعه مراکز خدمات دهی سرپایی در استان‌ها افزایش یابد.

آشناگر با اشاره به پرداخت باقی‌مانده کارانه نیروهای درمانی استان سمنان در روزهای آینده، افزود: رئیس‌ جمهوری در جلسه امروز گفتند که اعتبار پرداخت کارانه کادر درمانی کشور تامین شده است و حداکثر تا یک هفته آینده تسویه حساب کامل انجام‌ می شود.

وی تصریح کرد: از هفته گذشته برای شهرستان شاهرود در کنار تعداد دیگری از شهرستان‌های کشور به دلیل افزایش ابتلا و فوتی ناشی از شیوع کرونا ویروس محدودیت های شدید اعمال شده که این محدودیت ها برای گروه های شغلی دو ، سه و چهار برای یک هفته دیگر تمدید شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: محدودیت‌های جدیدی برای گروه شغلی ۲ و ۳ برای مرکز استان سمنان در کنار ۲۴ مرکز استان دیگر که از نظر شیوع کرونا ویروس در وضعیت قرمز قرار دارند، از چهارشنبه هفته جاری به مدت ۱۰ روز اعمال می‌شود.

رئیس ستاد استانی مقابله با کروناویروس استان سمنان گفت: کماکان وضعیت استان سمنان از نظر شیوع کرونا ویروس قرمز است و روند ابتلا و مرگ و میر به دلیل شیوع این ویروس در استان افزایشی است و لذا از مردم شریف استان می‌خواهیم باتوجه به اینکه در ماه ربیع الاول قرار داریم از انجام سفر و مهمانی دادن و مهمانی گرفتن و شرکت در جشن ها جدا خودداری کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.