بازرسی از ۳۰۰ باشگاه ورزشی زنجان طی یک ماه اخیر
معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان زنجان، از تشدید بازرسی‌ها به واسطه بالا رفتن میزان شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: در همین راستا و طی یک ماه اخیر ۳۰۰ باشگاه ورزشی مورد بازرسی قرار گرفت.

محمد حمزه‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بازرسی‌ها از باشگاه‌های ورزشی به واسطه شیوع ویروس کرونا طی ماه‌های اخیر افزایش یافته، تا جایی که در یک ماه اخیر این بازرسی‌ها به بیش از ۳۰۰ باشگاه ورزشی رسیده است، افزود: با توجه به وظایفی که این اداره‌کل به عنوان یک نهاد حاکمیتی دارد، بازرسی از باشگاه‌های ورزشی یک وظیفه ذاتی در شرایط کنونی به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اداره‌کل ورزش و جوانان استان، سلامتی آحاد جامعه بوده و با رفتارهایی که این موضوع را به خطر بیاندازد، مقابله خواهد کرد، ادامه داد: طی بازرسی‌های انجام شده، بیش از ۴۰ اخطاریه به باشگاه‌ها داده شده تا نوع فعالیت‌شان را با پروتکل‌های ستاد کرونا منطق کنند و این پروتکل‌ها در برهه کنونی حاکی از آن است که این نوع فعالیت‌های در زمان فعلی نباید انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه، اولویت با مصوبات و تصمیماتی است که توسط ستاد ملی کرونا اتخاذ می‌شود، تصریح کرد: با وجود اینکه ورزش یکی از عرصه‌هایی است که بیشترین آسیب را از شیوع ویروس کرونا متحمل شده است اما باز هم شاهد همراهی خوب فعالان این بخش در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس هستیم.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه مماشاتی با باشگاه‌های متخلف در شرایط کنونی جامعه نداریم، خاطرنشان کرد: با این وجود به این موضوع واقف هستیم که باشگاه‌داران شرایط سختی را به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها پشت سر می‌گذارند که امیدواریم شرایط برای همه آحاد جامعه به روزهای عادی گذشته بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.