حسین یکتا از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد
یکی از فعالان مطرح فرهنگی و اجتماعی کشور امروز از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد و در رابطه با مسائل مختلف با خبرنگاران تسنیم گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، حاج حسین یکتا از فعالان مطرح فرهنگی و اجتماعی کشور امروز( چهارشنبه ۲۰ تیر) از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از تحریریه خبرگزاری تسنیم، از نزدیک در جریان روند تولید و انتشار اخبار در این خبرگزاری قرار گرفت و پیرامون برنامه تلویزیونی روایت مردم که به دردل بازاریان پرداخته و روایتگری وی بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفته است، با خبرنگاران تسنیم به گفت‌وگو نشست که مشروح این مصاحبه در روز‌های آینده منتشر می‌شود.

حاج حسین یکتا متولد سال ۱۳۴۶ در شهر قم است که در سنین جوانی با حضور در جبهه‌ از ناحیه چشم راست جانباز می‌شود. وی در سال‌های پس از دفاع مقدس با درک نیاز انقلاب اسلامی به فعالیت در جبهه فرهنگی، کار در این بخش را برمی‌گزیند و به یکی از فعال ترین نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی می‌شود.

حضور در ستاد راهیان نور، مدیرعاملی قرارگاه خاتم‌الاوصیا، فعالیت در ستاد اربعین بخشی از مهمترین اقدامات حاج حسین یکتا است.

وی که هم اکنون مسئول بنیاد کرامت آستان قدس رضوی است، در جریان زلزله کرمانشاه اقدامات بسیار موثری از خود در این مناطق به جای گذاشته است. حاج حسین یکتا در روزهای اخیر و در پی بروز برخی التهابات در بازار طلا و ارز و در نتیجه آن اتفاقاتی که در بازار تهران رخ داد، به میان بازاریان تهران رفت و از نزدیک مشکلات آنها را شنید و رسانه‌ای کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.