شروع به کار طرح آمران سلامت در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از شروع به کار طرح آمران سلامت در سراسر این استان خبر داد.

سید امان الله جهان بین روز دوشنبه پنجم آبان ماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان گفت: این طرح از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ عصر روزهای پنج تا ۱۵ آبان ماه در سطح شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

وی اظهارکرد: در این طرح داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر توصیه های لازم را به مردم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از کروناویروس خواهند داشت و افراد فاقد ماسک ماسک اهدا می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح که به منظور حفظ سلامتی مردم اجرا می شود، ۲۵ پایگاه در سطح استان ایجاد و راه اندازی می شود، عنوان کرد: در شهر یاسوج، مرکز استان ۵ پایگاه، گچساران، ۵ پایگاه، کهگیلویه ۵ پایگاه و سایر شهرستانها هر کدام دو پایگاه راه اندازی می شود که در صورت نیاز آمادگی لازم را برای افزایش پایگاه‌ها داریم.

به گزارش ایسنا، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: در این طرح اعضای جوانان و داوطلبان بشردوست جمعیت هلال احمر در قالب تیم‌های سحاب و سحر به ویژه در اماکن پرتردد به ارائه راهنمایی لسانی به افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، توصیه به حفظ فاصله اجتماعی و هشدار به رعایت نکات بهداشتی با حفظ احترام به شان و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه خواهند کرد.

جهانبین بیان کرد: این طرح با مشارکت قریب به ۲۱۰ نفر نیروی داوطلب و پرسنل در ۲۵ پایگاه در هشت شهرستان اجرا خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.