شمار مبتلایان به کرونا در ایلام به ۱۴۵۰۵ نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان طی شبانه روز گذشته به تعداد ۱۴۵۰۵ نفر افزایش یافته است.

« محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۸۷ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، اظهار کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۳۴۰ نفر است، گفت: از ۷ مورد فوتی امروز، ۵ مورد مربوط به شهرستان ایلام و ۱ مورد دهلران و ۱ مورد ایوان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه در حال حاضر نیز ۲۳۱ نفر از مبتلایان به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون نیز ۱۳ هزار و ۵۵ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

کریمیان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام ۱۶۲ مورد، در شهرستان ایوان ۱۵ مورد، در شهرستان چرداول ۲ مورد، در شهرستان دهلران ۱ مورد، در شهرستان مهران ۳ مورد، در شهرستان ملکشاهی ۲ مورد، در شهرستان بدره ۱ مورد و در شهرستان سیروان ۱ مورد جدید به ویروس کرونا مبتلا شده است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی، خاطرنشان کرد: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود که همچنان و بیش از گذشته به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام داشته و از ترددهای غیرضرور خودداری کنند.

در پی تشدید وضعیت کرونا در مناطق مختلف استان بنا به پیشنهاد ستاد استانی و تأیید ستاد ملی کرونا محدودیت های کرونایی تا پایان روز جمعه ۹ آبان ماه" تمدید شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.