نیمی از روستاهای اسدآباد به دور از کرونا
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: با حساسیت بالای روستائیان اسدآبادی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی خوشبختانه در نیمی از روستاهای این شهرستان کرونا شیوع نداشته و جزء روستاهای سبز هستند.

مجید درویشی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این ۶۰ روستا در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم و خود ضمن جلوگیری از ورود تردد افراد غیربومی به روستا، نسبت به رعایت فاصله گذاری و ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم جشن، عروسی و عزا نیز اهتمام ویژه ای داشته اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر شرایط اسدآباد به نسبت دیگر شهرستان های استان از وضعیت بهتری برخوردار است، اظهار کرد: با ارتقاء حساسیت مردم شهرستان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های ایجاد شده طی دو هفته گذشته شرایط اسدآباد در رابطه با وضعیت کرونا پایدار بوده که برای حفظ این پایداری به مشارکت مردم همچنان نیاز است.

درویشی همچنین از تمدید تمامی محدودیت ها تا یک هفته در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: براساس تصمیمات ستاد کرونا تمام محدودیت های کرونایی از امروز -شنبه سوم آبان ماه- به مدت یک هفته در این شهرستان تمدید شد.

وی در پایان با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم نکات بهداشتی را رعایت کنند و در صورت بروز علائم با سامانه ۴۰۳۰ تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته کرونا فقط از طریق سامانه ۴۰۳۰ نیست و افراد به صورت مستقیم نیز می‌توانند به این مراکز مراجعه کرده و توسط پزشک ویزیت شده و خدمات دریافت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.