شهرداری مانع تجمع در آرامستان و پارک‌ها شود
رییس هیات نظارت بر عملکرد و ارزیابی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه گفت: آرامستان کرمانشاه یکی از مراکز انتشار بیماری کرونا است، لذا از شهرداری کرمانشاه انتظار مدیریت و نظارت جدی‌تر بر آرامستان را داریم.

نصرت الله مرادی، امروز(سوم آبان) در کمیته امنیتی انتظامی ستاد مدیریت کرونای استان، با اشاره به وضعیت شهرستان ها در مدیریت کرونا گفت: مدیریت بیماری کرونا در شهرستانهای استان روندی مطلوب دارد و دغدغه استان بیشتر به شهر کرمانشاه و وضعیت آرمستان ها و پارکها باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه کار شهرداری در تشکیل ستاد اقدام برای مدیریت بیماری کرونا بسیار ارزنده بود، تاکید کرد: با امکانات و ظرفیتی که در شهرداری وجود دارد انتظار می رود که وضعیت آرامستان شهر و پارک ها مدیریت شده و با ابزارهای موجود خود مانع از تجمعات شود.

مرادی با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل عمومی اقداماتی در شهر کرمانشاه شده، گفت: انتظار است در خصوص آرامستانها و پارکها نیز اقدام مناسب تری صورت گیرد.

وی افزود: هنر ما اقناع مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی است و با ظرفیت های شهرداری این کار شدنی است.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه ادامه داد: می طلبد توان و ظرفیت ها را برای مدیریت بیماری کرونا در شهر کرمانشاه متمرکز کنیم، چرا که کانون های پر خطری دارد و میزان شیوع آن بالا است.

رییس هیات نظارت بر عملکرد و ارزیابی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه همچنین با تاکید بر نظارت جدی‌تر بر اصناف برای رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود:همچنین لازم است در حمایت از اصناف اقدامات جدی تری صورت بگیرد، چرا که اگر پشتیبانی لازم از اصناف نشود نمی توان امید زیادی به اجرای پروتکل های بهداشتی داشت.

وی در ادامه با اشاره به توافق صورت گرفته برای بهره گیری از توان نیروهای مسلح جهت اختصاص تخت به بیماران کرونایی گفت: بر اساس این توافق حداقل ۱۲۰ تخت از سوی نیروی های مسلح به ظرفیت درمانی استان افزوده می شود که انتظار می رود در تحقق آن همراهی بیشتری انجام بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.