سومین مدافع سلامت قزوینی به شهادت رسید
رئیس نظام پرستاری استان قزوین گفت: «حسن میانه‌ساز»از اعضای کادر درمان بیمارستان خصوصی مهرگان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست، وی سومین شهید مدافع سلامت استان قزوین محسوب می‌شود.

وهب نصیری در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: حسن میانه‌ساز از اعضای کادر پرستاری بیمارستان خصوصی مهرگان بود، وی ۶۰ سال سن داشت و پیش‌ازاین در بیمارستان شهید رجایی به‌عنوان بهیار مشغول به خدمت بود، بعد از بازنشستگی نیز در بیمارستان خصوصی در بخش پرستاری فعالیت می‌کرد.

وی افزود: ایشان در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بودند و در یک هفته اخیر به دستگاه ونتیلاتور وصل شده بود و درنهایت به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست، به‌منظور برگزاری مراسم این شهید بزرگوار کمیته‌ای در دانشگاه علوم پزشکی قزوین تشکیل‌شده و نام ایشان به‌عنوان شهید مدافع سلامت تأیید شد و به‌زودی در قطعه شهدای قزوین به خاک سپرده خواهد شد.

رئیس نظام پرستاری استان قزوین اظهار کرد: مسئولین همواره تأکیددارند که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و مردم نیز خود را ملزم به رعایت پروتکل‌ها می‌دانند، همکاران پرستاری ما نیز دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما از مسئولین انتظار داریم که نظارت بیشتری بر بیمارستان‌ها صورت بگیرد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر بیمارستان‌های خصوصی ما نیاز به تجهیزات حفاظت فردی دارند اگرچه تمام بیمارستان‌ها نیازمند این تجهیزات هستند اما در بخش خصوصی این نیاز به‌مراتب بیشتر است، همان‌طور که اعلام شد دو پرستار شهید استان قزوین نیز در بیمارستان خصوصی مهرگان مشغول به فعالیت بودند که این حساسیت مسئله را نشان می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.