ممنوعیت سوار کردن بیش از دو نفر در صندلی عقب تاکسی‌ها
فرماندار رشت با اشاره به تعطیلی مراکز تفرجگاهی و گردشگری این شهرستان، گفت: سوارکردن بیش از دو نفر در قسمت صندلی عقب تاکسی‌ها با توجه به شیوع بیماری کرونا ممنوع است، در همین راستا ضروری است راهنمایی و رانندگی و تاکسیرانی نظارت لازم را داشته باشد.

علی فتح‌اللهی در جلسه شورای ترافیک شهرستان رشت که با حضور فرمانده پلیس راه استان برگزار شد با بیان اینکه تداوم ورود مسافران به گیلان، وضعیت تعداد مبتلایان به کرونا را بدتر می‌کند، اظهار کرد: ارائه خدمات پزشکی به مردم در چنین شرایطی بسیار دشوار است لذا از مردم درخواست داریم که از سفر و ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی با تاکید بر رعایت شرایط کاری سخت کادر بهداشت و درمان، افزود: جدیدترین آمارها نشان می‌دهد که امروز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان رشت دو برابر شده است.

فرماندار رشت از تعطیلی مراکز تفرجگاهی و گردشگری این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: برای حفظ سلامتی مردم و شهروندان خود هیچ‌گونه خدماتی را در مراکز تفریحی و گردشگری ارائه نمی‌دهیم.

مقام عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه سوارکردن بیش از دو نفر در قسمت صندلی عقب تاکسی‌ها با توجه به شیوع بیماری کرونا ممنوع است، تصریح کرد: در همین راستا ضروری است راهنمایی و رانندگی و تاکسیرانی نظارت لازم را داشته باشد.

فتح‌اللهی با تاکید بر نوسازی تجهیزات ترافیکی اعم از چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، تصریح کرد: شهرداران موظف هستند که بخشی از بودجه سالیانه خود را به سمت نوسازی تجهیزات ترافیکی و خرید چراغ‌های راهنمایی و رانندگی اختصاص دهند.

وی با اشاره به پیگیری‌ها و همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک، تصریح کرد: خوشبختانه تصادفات منجر به فوت در سطح شهرستان طی ۶ماهه نخست سال‌جاری ۱۰ درصد کاهش داشته است.

فرماندار رشت همچنین از کاهش ۳۲ درصدی جانباختگان ناشی از تصادفات موتورسیکلت در ۶ ماهه نخست سال‌جاری خبر داد و افزود: در همین راستا برنامه‌های جامع ارتقای ایمنی موتورسیکلت سوارانی در دو مقوله آموزش و اهدای کلاه رایگان، همچنان تداوم و استمرار خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.