لغو تعطیلی بهاری دانشگاه به دلیل کرونا
شیوع "کرونا ویروس"، برنامه تعطیلات بهاری دانشگاه ایلینوی را به کلی تغییر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از شیکاگو سان‌تایم، دانشگاه "ایلینوی" در اِربانا—شَمپِین اعلام کرد که کروناویروس سبب شده این دانشگاه تعطیلات بهاری خود را لغو کند. همچنین نیمسال بهاری سال آتی را هم با تاخیر آغاز خواهد کرد.

"رابرت جونز"، رئیس این دانشگاه گفت: سلامتی و ایمنی، اولویت مهم ماست. ما معتقدیم اقدامات احتیاطی برای به حداکثر رساندن ایمنی در کل جامعه، امری ضروری است.

در بیانیه دانشگاه آمده: در حالی‌که کلاس‌ها یک هفته دیرتر آغاز خواهند شد، دانشجویانی که در کلاس حضوری شرکت خواهند کرد، باید برای انجام آزمایش زودتر به دانشگاه بازگردند. ‌

دانشگاه "ایلینوی" اعلام کرد که دانشجویان تا زمانی‌که حداقل سه روز قبل از ورود تست کرونای منفی نداشته باشند، نمی‌توانند از تسهیلات دانشگاه استفاده کنند.

دیگر بخش‌های دانشگاه "ایلینوی" یعنی بخش‌های شمالی، غربی و جنوبی نیز اعلام کردند که تعطیلات بهاری خود را لغو می‌کنند و به طور کلی در زمان‌بندی‌های خود تغییر ایجاد می‌کنند.

دانشگاه ایلینوی از معتبرترین دانشگاه‌ های دولتی آمریکا و جهان به‌حساب می‌آید. این دانشگاه در ایالت ایلینوی و دو شهر اربانا و شمپین قرار دارد و در سال ۱۸۶۷ تأسیس شده‌است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.