لزوم حضور جدی شهرداری تهران در کنترل اپیدمی کرونا
رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران بر لزوم حضور فعالانه‌تر شهرداری در کنترل اپیدمی کرونا تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، ناهید خداکرمی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این‌که کنترل اپیدمی کرونا نیازمند اقدامات جدی از سوی مردم و همه سازمان‌ها است، اظهار کرد: به شرایطی رسیدیم که همه باید مداخلات با هم و جدی برای کنترل کرونا داشته باشند.

وی با بیان این‌که شهرداری تهران براساس ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها می‌بایست تمامی امکانات خود را برای کمک و توسعه آگاهی شهروندان به کار گیرد، گفت: می‌تواند با کمک بسیج محلات، شورایاری و غیره این مهم را انجام دهد و در زمینه‌ی کنترل و یا قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا موفق باشد.

وی با بیان این‌که شهرداری می‌تواند ایستگاه‌های توزیع ارزاق ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سطح شهر راه‌اندازی کند، اظهار کرد: سازمان زیباسازی و فرهنگی هنری باید فعالانه در زمینه افزایش آگاهی مردم عمل کنند و حتی شهرداری می‌تواند از دستگاه‌های دولتی همچون بنیاد مستضعفان، سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد برکت دعوت کند تا در زمینه‌ی پیشگیری این اپیدمی به آن کمک کند.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران اضافه کرد: مردم فوت می کنند و برخی سازمان‌ها فقط نگاه می‌کنند و این در حالی است که باید شهرداری فعالانه‌تر در راستای حفظ سلامتی شهروندان اقدامات لازم را انجام دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.