معاون دبیرکل خانه کارگر: تغییر تیم اقتصادی دولت برای ایجاد اشتغال لازم است
حسن صادقی گفت: تغییر&#۱۶۰;وزرای اقتصادی برای به حرکت درآوردن موتور اشتغال و سرمایه‌گذاری لازم است.

حسن صادقی معاون دبیرکل خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات برخی حامیان دولت مبنی بر لزوم تغییر در تیم اقتصادی کابینه روحانی، اظهار داشت: بنظرم هر تغییری منتج به پیشرفت خواهد شد و هر تغییری می‌تواند منشا تحولی برای بهتر شدن باشد.

وی افزود: برداشت من این است که تغییر در حوزه وزرا هم نیاز است اما باید بخش‌های ضعیف دولت دچار تغییر شود نه اینکه بخواهیم با بخش‌های توانمند با نگاه سیاسی برخورد کنیم و آنها را تغییر دهیم که تضعیف را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانیدانتقاد یک اصلاح‌طلب از اتلاف وقت دولت در تغییر برخی وزرا

صادقی با تاکید بر اینکه معتقدم دولت روحانی نیاز به تغییر دارد و این تغییر می‌تواند در حوزه اقتصاد و اشتغال موثر واقع شود، تصریح کرد: این تغییرات می‌تواند بسیاری از بن بست‌ها را مرتفع کند و همچنین یک آرامش قلبی، اعتماد و امید به آینده را در ذهن جامعه بوجود بیاورد. تغییر وزرای اقتصادی برای به حرکت درآوردن موتور اشتغال و سرمایه‌گذاری لازم است.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری با اشاره به اینکه با رویکرد اقتصاد مقاومتی باید به سمت یک اقتصاد نیمه جنگی برویم، اظهار داشت: فضای کشور ما فضایی است که تهدید از هرسو بر آن جاری است و دشمن با ابزارهای اقتصادی فضای جامعه را تحت تاثیر قرار داده و از طرفی به سمت خدشه‌دار کردن اعتماد مردم نسبت به دولت و نظام است. در چنین شرایطی نباید بی‌توجه بود و باید به یک سمت اقتصاد نیمه جنگی حرکت کنیم و بتوانیم گارد اقتصادی بگیریم .

عضو شورای مرکزی خانه کارگر خاطرنشان کرد: تمرکزمان باید به اقتصاد مقاومتی باشد و همچنین مردم را به سمت قناعت تشویق کنیم. باید به فکر سفت کردن کمربندهای اقتصاد کشور باشیم و تغییرات در دولت می‌تواند به این مسئله کمک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.