درخواست متفاوت از مقام بلندپایه نظامی برای پارتی بازی نزد سردار سلیمانی
سرلشکر باقری در مصاحبه‌ تلویزیونی ماجرایی از درخواست عده‌ای از جوانان برای پارتی‌بازی نزد سردار سلیمانی روایت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی پیرامون شبهه مطرح شده مبنی بر اینکه رزمندگان در سال‌های پایانی جنگ از رفتن به جبهه‌ها امتناع می‌کردند در برنامه نگاه یک گفت: در طول دفاع مقدس درحالی که جمعیت ایران ۴۰ میلیون نفر بود، ما ۵.۵ میلیون رزمنده داشتیم. از این تعداد حدود ۴۵ درصد بسیجی داوطلب است و ۴۵ تا ۵۰ درصد آن هم سرباز و ۵ درصد آن هم کادر سپاه و ارتش است. بیشترین اعزام ها را ما در سال های پایان جنگ داشتیم. پس از نقض آتش‌بس و آغاز عملیات مرصاد، با فرمان حضرت امام آنقدر نیرو به جبهه آمد که لشگرها جا برای اسکان آنها نداشت. یک ماه آخر جنگ اصلا کمبود نیرو وجود ندارد؛ اینگونه نیست که بگوییم مردم از دفاع استقبال نمی‌کردند.

>>>بیشتر بخوانید

سرلشکر باقری: اغراق‌گران به دفاع مقدس خدمت نمی‌کنند/ پذیرش قطعنامه یک موضوع دفعی و ناگهانی که به امام(ره) تحمیل شده باشد نیست

او با اشاره به شوق و اشتیاق جوانان در سال‌های اخیر برای حضور در سوریه و نبرد علیه تکفیری‌ها گفت: بسیاری از جوانان به ما می‌گفتند که پیش سردار سلیمانی پارتی بازی کن که ما به سوریه برویم، زمانی که به شهید سلیمانی این موضوع را می‌گفتم، ایشان می‌گفت که من آنجا جا ندارم و اصلا قرار نیست از اینجا لشکرکشی کنیم و نیروی ایرانی ببریم.

سرلشکر با اشاره به حضور خودجوش و داوطلبانه جوانان و بسیجیان در حوادث طبیعی کشور ما مانند زلزله و سیل و یا بیماری کرونا} حقیقتا خود من در قضیه کرونا به زیبایی‌هایی از جوانان بسیجی پی بردم که برایم تازگی داشت. این جوانان کافی است فقط کسی به او بگوید چکار کند، هزینه را هم از جیب خود می دهد؛ ما حتی لباس اینها را نمی‌توانیم تامین کنیم و یا پول توجیبی آنها را هم نمی‌دهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )