شهدای مدافع سلامت زمینه ساز امید ملت ایران اند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: ویروس کرونا هرچند جامعه را دچار نگرانی‌هایی کرده اما باعث شده تا همدلی‌، همراهی‌ و یکدلی‌های دوران هشت سال دفاع مقدس دوباره در جامعه نمود پیدا کند.

به گزارش ایسنا، عبدالله پاکاری در دیدار با خانواده پرستار شهید «نرجس خانعلی زاده»، اولین شهید مدافع سلامت استان گیلان، با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: تکریم خانواده های شهدا یکی از راه‌های زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است، زیرا این فرهنگ موجب می شود کشور در مقابل تهدیدات دشمنان بیمه شود.

وی افزود: شهدا و ایثارگران عزیز برای دفاع از این مرز و بوم در مقابل تجاوز دشمنان از جان خود گذشتند تا امنیت و آرامش در میهن اسلامی برقرار باشد و امروز نیز مدافعان سلامت با تأسی از رشادت شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، زمینه های امید و سلامت ملت بزرگ ایران را فراهم می سازند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، روزهای کرونایی را تجلی ایثار اجتماعی دانست و گفت: ویروس کرونا هرچند جامعه را دچار نگرانی‌هایی کرده اما باعث شده تا همدلی‌، همراهی‌ و یکدلی‌های دوران هشت سال دفاع مقدس دوباره در جامعه نمود پیدا کند و هرکسی در هر لباسی به نحوی سهمی در دفاع از کشور و ملت با کنترل و از بین بردن این ویروس ایفا کند.

پاکاری ایثار اجتماعی را ادامه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: امروز ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران در دفاع از سلامت هموطنان صحنه‌های زیبایی را در قالب ایثار اجتماعی و در امتداد ایثار شهیدان در جامعه رقم زده است.اگر به تاریخ ۴۰ ساله انقلاب نگاه کنیم، خواهیم دید این انقلاب با رشادت‌ها، شهادت‌ها، فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌ها رشد کرده است و شهدای مدافع سلامت نیز در راه شهدا قدم گذاشتند.

وی تأکید کرد: شهدای مدافع سلامت نشان دهنده به ثمر رسیدن آرمان‌های انقلاب در راه کمک به همنوعان هستند. ملت قدرشناس ایران فداکاری و از خودگذشتگی مدافعان سلامت را فراموش نخواهند کرد؛ همان گونه که فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس را نیز فراموش نکرده و نمی‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.