تمدید ممنوعیت فعالیت برخی مشاغل در پایتخت/ نظارت بر رعایت استفاده از ماسک در اماکن عمومی
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ، از تمدید یک‌هفته‌ای محدودیت‌های اتخاذشده برای برخی از صنوف و مشاغل پایتخت خبر داد.

سرهنگ "نادر مرادی" در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: با تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان تهران محدودیت‌های اتخاذشده برای فعالیت برخی از مشاغل و صنوف در پایتخت برای یک هفته دیگر تمدید شد.

وی با بیان این‌که نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک به‌ویژه در اماکنی همچون پاساژها و مراکز شلوغ نیز تشدید خواهد شد، گفت: این موضوع به اصناف و متصدیان واحدهای صنفی نیز اعلام شده و خواسته‌ی ما از آن‌ها این است که این موارد را به خوبی رعایت کنند. از شهروندان نیز می‌خواهیم که همچنان در اماکن عمومی و پرجمعیت از ماسک استفاده کنند.

مرادی در مورد مشاغلی که فعالیت‌شان با محدودیت است، گفت: محدودیت‌های اعلامی علاوه‌بر ممنوعیت برگزاری تجمعات عمومی شامل ممنوعیت فعالیت برخی مشاغل از جمله صنوف قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کافه‌ها، باشگاه‌های بدنسازی، تالارهای پذیرایی و نظایر آن می‌شود.

به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ، در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف، پلیس با این موارد برخورد خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.