تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات "مقابله با کرونا"به احداث و تجهیز بیمارستان مهدیشهر
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مقابله با کرونا ویروس برای ساخت و تجهیز بیمارستان مهدیشهر خبرداد.

دکتر منوچهر فخری ۴ تیرماه در نشست بررسی و رفع مشکلات ساخت طرح‌های نیمه تمام عمرانی مهدیشهر در سالن جلسات شهرداری این شهرستان اظهار کرد: تخصیص این اعتبارات با پیگیری استاندار سمنان و دانشگاه علوم پزشکی سمنان صورت گرفته است.

وی افزود: ساخت بیمارستان مهدیشهر از مطالبه های به حق مردم این شهرستان است و اداره کل راه و شهرسازی و دانشگاه علوم‌پزشکی به صورت ویژه برای تکمیل و تجهیز این طرح اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: عزم خوبی برای اجرای و تکمیل طرح‌های عمرانی شهرستان مهدیشهر وجود دارد و با تلاش دستگاه‌های اجرایی و مسئولان برای ساخت این طرح ها اقدام شود.

فخری تصریح کرد: چندین طرح نیمه تمام عمرانی مهدیشهر در این جلسه تعیین و تکلیف شد و تصمیمات خوبی برای تکمیل آنها اتخاذ شد.

فخری اضافه کرد: روند تکمیل کتابخانه مهدیشهر در حال انجام است و در آینده نزدیک فرایند جابجایی کتابخانه انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ،امروز چهارم تیرماه از چند طرح عمرانی در حال ساخت شهر مهدیشهر بازدید کردند. فخری در این سفر یک روزه از ترمینال مسافربری ، پارک کوهستان، بازگشایی مسیر میدان امام (ره) به مسجد المهدی(عج)، بیمارستان دربند مهدیشهر، حوزه علمیه خواهران و مصلی درحال ساخت این شهرستان بازدید کرد.در پایان این بازدیدها، باحضور دکتر فخری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، میقانی، فرماندار مهدیشهر ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهدیشهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان در سالن جلسات شهرداری این شهر، دستورات لازم برای رفع مشکلات طرح های عمرانی درحال ساخت صادر شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.