کمک مومنانه شهرداری ساوه با توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی
در آستانه فرا رسیدن عیدسعید فطر شهرداری ساوه در قالب رزمایش کمک مومنانه اقدام به تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم و کم برخودار این شهر کرد.

امام جمعه ساوه امروز ۳۱ اردیبهشت در این آئین گفت: با شیوع این بیماری منحوس همه مسئولین، مردم، نیروهای جهادی و کادر درمانی به صورت یکپارچه و همدل به مقابله با کرونا پرداختند و امروز هم به برکت دوراندیشی و تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب با برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی متاثر از شیوع کرونا شتافتند.

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی افزود: از برکات همدلی و انسجام بین شورای شهر و شهرداری این است که شهروندان ساوجی از امکانات و رفاه شهروندی مطلوبی برخوردار هستند و در ایام کرونا نیز با نظافت دقیق محیط شهر و ضدعفونی معابر خوش درخشیدند.

شهردار ساوه نیز گفت: ترمیم بخشی از مشکلات شیوع کرونا بر پیکره اقتصادی برخی خانوارهای آسیب دیده از این بیماری مهمترین هدف شهرداری برای برگزاری رزمایش کمک مومنانه بود.

سیدمهدی حسینی افزود: ۷۰۰ بسته معیشتی با هماهنگی ستاد برگزاری رزمایش همدلی کمک مومنانه شهرستان به ارزش بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و تایید کمیته انطباق تهیه و توزیع می شود.

وی با تقدیر از همکاری همه دستگاه‌ها برای پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهر اظهار کرد: برای کاهش بخشی از اثرات مخرب شیوع ویروس کرونا و افزایش تاب‌آوری جامعه، مدیریت شهری در این رزمایش مشارکت کرده است و اقدامات موثری در ضدعفونی سطح معابر و مناطق پرتردد شهر جهت پیشگیری از شیوع کرونا از ابتدای شیوع تاکنون داشته است.

رییس شورای شهر ساوه نیز درخشش مردم ساوه در رزمایش کمک مومنانه را نتیجه وفاق و همدلی دانست و افزود: رشد و توسعه این شهر مرهون هم افزایی بین مردم و مسئولان است.

عبداله سالمی افزود: مردم ولی نعمت و پشتیبان نظام اسلامی بوده و شایسته بهترین خدمات از سوی خدمتگزاران هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: مردم ساوه پس از صدور فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در قالب اقشار مختلف افزون بر ۲۵ هزار بسته معیشتی در بین افراد آسیب دیده از محل کرونا، نیازمندان و محرومان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تهیه و توزیع کرده‌اند.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در ساوه با توزیع سه هزار بسته معیشتی در آستانه عید سعید فطر برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.