امیر عبدالهیان: دنیا باید قدردان ایران برای مبازره با تروریسم باشد
مشاور رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: ایران و محور مقاومت تنها طرف‌هایی بودند که طی سال‌های اخیر به صورت جدی با تروریسم مقابله کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در حاشیه مراسم اولین بزرگداشت شهدای حمله تروریستی مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که دلیل اقدامات دوگانه آمریکا در مبارزه با تروریسم چیست، گفت: آمریکایی‌ها در سال‌هایی که گذشت برای تحقق اهداف خودشان در کنار داعش بوده و از حامیان جدی تروریست محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

پرونده"ترقه‌بازی داعش" -۲/ مسئولان درباره حمله تروریستی داعش به مجلس چه گفتند؟

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران و حزب‌اللّه لبنان طرف‌هایی بودند که به طور جدی مبارزه با تروریسم را انجام دادند و به عنوان محور مقاومت در منطقه حضور داشتند؛.در سال‌های اخیر نیز روسیه به روند مبارزه با تروریسم کمک کرد.

امیرعبدالهیان ادامه داد: شاهد هستیم که دونالد ترامپ در اعلام استراتژی سال ۲۰۱۸ آمریکا به صراحت دروغ گفت و اعلام کرد که ما داعش را در سوریه و عراق از بین بردیم.

وی با اشاره به مراسم امروز اظهار داشت: حضور شهدای مدافع حرم، شهدای حادثه تروریستی مجلس و اقداماتی که مدافعان حرم در منطقه انجام دادند موید این است که در اصل جمهوری اسلامی ایران و متحدین آن هستند که در کنار ارتش عراق و سوریه نقش مهمی در مبارزه با تروریسم بر عهده گرفتند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل تاکید کرد: دنیا باید قدردان ایران و محور مقاومت باشد که تهدید بزرگ تروریسم را در سر منطقه دور کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.