بختیار: دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا باید در اولویت تمام مسئولان باشد
رئیس فراکسیون پاسخگویی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با پیگیری دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و نظرات کارشناسان این حوزه می توانیم این ویروس را شکست دهیم.

علی بختیار در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت پیگیری و اجرای صحیح دستورات ستاد مقابله با کرونا، بیان کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا از چین، امروز بیش از ۲۰۰ کشور دنیا درگیر مقابله با این ویروس هستند و کشورهایی که بحث قرنطینه و قطع زنجیره انسانی را رعایت کردند در مدیریت و کنترل شیوع این ویروس موفق تر بودند.

وی در ادامه با بیان اینکه «در خصوص ویروس کرونا، همه باید مطیع دستورالعمل های وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا باشند» اظهار کرد: مردم در نوروز در خانه ماندند و دیدو بازدیدها را کنار گذاشتند و در روز طبیعت نیز در خانه ماندند که کار سختی بود اما اگر این اقدام صورت نمی گرفت ما شاهد تلفات گسترده ای بودیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد: رعایت قرنطینه از سوی مردم باعث شد تا از سرعت افزایش منحنی مبتلایان کاسته شود و به سمت مدیریت این بیماری حرکت کنیم. باید برای نابودی این ویروس دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی اداره ها، مدارس و دانشگاه ها با جدیت دنبال شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: اگر در نیمه راه که به سمت مهار ویروس در حال حرکت هستیم، کار را رها کنیم با چالش جدی روبرو خواهیم شد که غیر قابل جبران است. باید همه مسئولان این مسئله را جدی بگیرند.

بختیار افزود: با پیگیری دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و نظرات کارشناسان این حوزه می توانیم این ویروس را شکست دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.