کرونا دست آمریکا را رو کرد
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که اقدامات آمریکا در این شرایط کرونا، دست آن ها را برای ملل مختلف رو کرد، گفت: این کشور نه تنها توان مبارزه با کرونا ویروس را ندارد بلکه دست به اقداماتی همچون دزدیدن ماسک دیگران می‌زند.

محمد وحدتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه کرونا به چه میزان ماهیت ضد بشردوستانه برخی کشورهای مدعی حمایت از حقوق بشر از جمله آمریکا را برملا کرد؟ اظهار کرد: دولت آمریکا همیشه دیکتاتور بوده و تنها به فکر منافع خود است، سرنوشت ممالک و مردم دیگر کشورها برای آن ها اهمیتی ندارد، اگرچه همیشه دم از حقوق بشر می زند ولی در این زمینه هم دروغ می گوید، اکنون هم این دروغگویی ها به مردم جهان ثابت شده است.

وی افزود: اقدامات آمریکا در این شرایط کرونا ویروس دست آن ها را برای ملل مختلف رو کرد، این کشور نه تنها توان مبارزه با کرونا ویروس را ندارد بلکه دست به اقداماتی همچون دزدیدن ماسک دیگران می‌زند؛ به همین دلیل در این مدت تمام مردم جهان، آمریکا را به خوبی شناختند و دیگر هیچ کس حاضر نخواهد بود که به این کشور اعتماد کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: شرایط کنونی مسائل بسیاری را برای جهانیان روشن کرد، برای مثال ضعف اروپا و آمریکا در مبارزه با این ویروس یکی از همین موارد بود.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس ادامه داد: ما در این مدت به جهان نشان دادیم که توان اداره کردن کشور خود را بدون وابستگی به کشورهای دیگر داریم، امکانات لازم برای مبارزه با کرونا و درمان بیماران را خود تولید کرده و توانستیم روی پای خودمان بایستیم؛ نه تنها زیاد به دیگران تکیه نداشتیم بلکه توانستیم به برخی کشورهای نیازمند نیز کمک کنیم، این ها علامتی برای تحقق شعار جهش تولید است.

وحدتی با تاکید بر اینکه دوران پساکرونا، دورانی با اهمیت برای کل جهان است، تصریح کرد: در دوران پسا کرونا دولت و مجلس باید دست به دست هم داده، از تولید داخلی حمایت کرده و برای تحقق شعار جهش تولید تلاش کنند، این موضوع ضمن اینکه می تواند موجب عدم وابستگی به کشورهای دیگر شود بلکه می تواند از خروج ارز برای واردات تجهیزات پزشکی و نیازهای معیشتی جلوگیری کند، تا ضمن جهش در تولید داخلی بتوانیم با صادرات تولیدات داخلی برای کشور ارز آوری هم داشته باشیم و در نتیجه آن در همین راستا موجب اشتغال زایی و کاهش بیکاری جوانان هم بشویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.