واحدهای موفق و فعال مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: واحدهای موفق و فعال مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

محمدرضا صفی‌خانی در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از کارخانه پگاه لرستان اظهار کرد: امسال سال جهش تولید بوده و باید رویکرد اساسی حوزه تولید استان تحقق این امر باشد که خوشبختانه تاکنون فعالان اقتصادی لرستان تلاش‌های زیادی انجام دادند که باید از آنها تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته به نام سال رونق تولید نامگذاری شده بود و هدف اساسی کشور و استان حفظ وضعیت موجود و تلاش برای فعالیت مستمر واحدهای تولیدی بود که خوشبختانه این امر محقق شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: علاوه بر اینکه در سال گذشته توانستیم وضعیت موجود را حفظ کنیم بر اساس آمار و اطلاعات لرستان با افزایش تولید و همچنین ارتقاء ارزش افزوده بخش صنعت و معدن در کشور محقق شد که این امر با تلاش‌های فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، مدیریت ارشد و مسئولان اقتصادی استان انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های مناسب در استان برای تحقق جهش تولید افزود: خوشبختانه لرستان دارای ظرفیت‌های متنوعی در حوزه تولید بوده و این امر خود می‌تواند لازمه محقق ساختن جهش تولید باشد و در این راستا واحدهایی که توانایی ارتقا و افزایش تولید در آنها وجود دارد شناسایی شده و برنامه ویژه‌ای برای حمایت و توسعه آنها اندیشیده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: خوشبختانه شرکت شیر پگاه لرستان به عنوان یکی از ظرفیت های ویژه این استان در حوزه تولید به شمار رفته و در سالهای گذشته تاکنون شاهد پیشرفت این واحد تولیدی هستیم.

صفی‌خانی گفت: پگاه به عنوان یکی از محورهای جهش تولید در لرستان به شمار رفته و مطمئناً در نظر داریم تا حمایت‌های ویژه‌ای برای تحقق این امر از این شرکت انجام شود.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی این است که پروژه ها را تسهیلات محور قرار ندهیم و بر اساس ظرفیت های موجود به دنبال جهش آنها باشیم البته در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یک سرفصل سرمایه در گردش برای پروژه‌هایی که محوریت جهش تولید دارند در نظر گرفته شده که مطمئناً در موعد مقرر اطلاع‌رسانی لازم خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: در خصوص جبران خسارت واحدهای تولیدی آسیب دیده از سیل سال ۹۸ اعتبارات پایدار مناسبی در نظر گرفته و بانک های آن نیز مشخص شده و منتظر ابلاغ هستیم که به دلیل بحران کرونا به تعویق افتاده و مطمئنا واحدهایی همچون پگاه که در سیل آسیب جدی دیدند مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وی گفت: برای جهش تولید در شرکت‌هایی همچون شیر پگاه و سایر واحدهای تولیدی استان باید به دنبال افزایش تنوع محصولات باشیم که امیدواریم این در دستور کار مدیران واحدهای تولیدی قرار گیرد و مجموعه مدیریتی استان نیز تمام تلاش خود برای تحقق این امر استفاده خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.