کمک یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی فعالان اقتصادی بندرعباس به خط مقدم مقابله با کرونا
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس طی گزارشی اقدامات اتاق بازرگانی بندرعباس در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی استان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.

محمدرضا صفا در گفت و گو با ایسنا، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور فعالان اقتصادی استان هرمزگان سهم قابل توجهی در مهار این ویروس با تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی به خود اختصاص داده اند.

وی بیان کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس، با مشارکت و همراهی مسئولانه جمعی از فعالان اقتصادی و خیران، مجموعه‌ای از تجهیزات و امکانات پزشکی را به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، به مراکز درمانی استان، جهت مقابله با ویروس کرونا اهدا کرد.

صفا افزود: فعالان اقتصادی استان هرمزگان به عنوان سربازان اقتصادی از ابتدای شیوع این بیماری در استان کادر درمان را با حمایت های خود تنها نگذاشتند و این حمایت ها تا مهار کامل این ویروس ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: فعالان اقتصادی در این برهه حساس که به سختی امورات خود را به پیش می برند اما ایفای نقش خود در صحنه های حساس کشور را هرگز از یاد نبرده اند و آستین همت را برای همراهی مردم و و مسؤولان بالا زده اند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان معین تجار و استان در جمع آوری کمک برای مبارزه با ویروس کرونا انتخاب شده است، تجار بدون لحظه ای درنگ با حمایت های مالی خود در راستای تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی استان همدلی و همبستگی خود را به مردم و مسوولان اعلام داشتند.

وی با بیان اینکه این کمک ها که در چندین مرحله روانه مراکز درمانی استان شده است شامل شیلد محافظ صورت، دستکش، عینک یک بار مصرف، لباس یک بار مصرف بوده است، اضافه کرد: اهدا سه دستگاه ونتیلاتور تنفسی توسط بازرگانان لنگه و قشم، تامین ۴۹۷ لباس مخصوص اتاق عمل، ۳۶۰ دستگاه عینک محافظ، ۱۱ دستگاه تست اکسیژن خون، ۴۳ دستگاه تب سنج گویا، پنج هزار متر پارچه جهت تولید ماسک و مایع ژل های ضدعفونی کننده خارجی نیز از بخشی از کمک های فعالان اقتصادی استان برای تامین نیاز کادر درمانی استان بوده است.

صفا ادامه داد: همچنین بخش دیگر این کمک ها در قالب کمپین نفس که روز گذشته در بیمارستان های قشم، لنگه، بندرعباس، میناب و جاسک توزیع شد شامل ۲۵ عدد ترمومتر، ۵ عدد اکسی متر، ۲۵۸۰ عدد ماسک N۹۵ و ۲۵۰۰ جفت دستکش معاینه بوده است. رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس همچنین در ادامه یک بار دیگر ضمن قدردانی از استاندار هرمزگان به پاس همراهی و حمایت از بخش خصوصی و قدردانی ویژه از زحمات شبانه روزی کادر درمانی استان اظهار داشت: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی، همواره در مباحث اجتماعی دغدغه مند بوده است و ما فعالان اقتصادی تا مهار کامل این بیماری در کنار مردم، مسوولان و کادر بهداشتی استان هرمزگان خواهیم ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.