اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فرماندهی انتظامی استان از زمان تشکیل قرارگاه مقابله با کرونا با تمام توان پای کار آمده و با اجرای رزمایش "پلیس مقتدر_مردم با فرهنگ" با استقرار در ۵۰۰ محل و نقطه از سلامت مردم دفاع می کند.

سردار مهدی معصوم بیگی، اظهار کرد: در راستای فرمان فرماندهی معظم کل قوا به سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه مقابله با ویروس کرونا که بر لزوم سازماندهی این خدمات در قالب یک "قرارگاه بهداشتی و درمانی تاکید کردند، نیروی انتظامی نیز همگام با دیگر نیروهای مسلح و دیگر دستگاه ها با تمام توان وارد عمل شده است. در این راستا، مجموعه انتظامی استان اصفهان نیز از همان دقایق اولیه شروع طرح با تمام توان و به کارگیری همه تجهیزات در کنار دیگر دستگاه ها پای کار ایستاد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح مستلزم مشارکت و تعامل مردمی است، گفت: ماموران انتظامی استان اصفهان در بیش از ۵۰۰ نقطه با همکاری تنگاتنگ نیروهای بسیج و ارتش مستقر هستند و از ورود مسافران و خودروهای غیر بومی به شهرهای این استان جلوگیری می کند، خودروهای غیر بومی نیز فقط اجازه تردد از کنار گذر شهرها را دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه ۷۰۰ دوربین ثبت تخلفات نیز در استان اصفهان فعال هستند و رانندگان متخلف را اعمال قانون می کنند، افزود: خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی حق تردد به شهر و استان اصفهان را ندارند و تمام تفرجگاه ها و محل های گردشگری تعطیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: از دقایق اولیه صبح روز چهارشنبه (۱۳ فروردین ماه) نیز چراغ های راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان به حالت چشمک زن در آمده اند و چراغ سبزی وجود ندارد.

سردار معصوم بیگی به تعطیلی برخی صنوف غیر ضروری اشاره و اظهار کرد: واحدهای صنفی که مایحتاج ضروری مردمی را تامین می کنند مانند نانوایی ها، سوپر مارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی و خوراکی و... فعالیت می کنند و دیگر اماکنی که فعالیت آنها غیر ضروری است تعطیل هستند، این درحالی است که اگر کسانی موارد قانونی و بهداشتی را رعایت نکنند با آنان برخورد قاطع می شود، به طوری که تاکنون بیش از ۶۷۰ مغازه که رعایت مقررات را نکرده اند پلمب شده اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و انتقال به پارکینگ خودروهای متخلف خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این طرح تمام دستگاه های اجرایی پای کار آمده اند و همکاری بسیار خوبی از سوی مردم اصفهان با پلیس وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.