کاهش چشمگیر حضور مردم در تفرجگاه‌ها و محورهای مواصلاتی در روز طبیعت
فرمانده هواناجا از کاهش چشمگیر حضور مردم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و محورهای مواصلاتی همزمان با روز طبیعت خبر داد و گفت: در حال حاضر گشت‌های هوایی با بالگردهای ناجا در حال انجام است و این روند تا پایان امروز ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد نیک‌نژاد به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های تردد در سراسر کشور اشاره و تصریح کرد: امروز ۱۳ فروردین، همزمان با روز طبیعت نیازمند بازدید میدانی از جاده‌ها، محله‌های عمومی، پارک ها و .... هستیم، همچنین نیروهای ما با تمامی امکانات موجود در بیش از ۲۰ نقطه از کشور استقرار دارند.

وی با اشاره به انجام گشت‌های هوایی توسط بالگردهای ناجا در تهران اظهار کرد: با توجه به تذکرهای داده شده به مردم برای حضور نیافتن در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، شکر خدا شاهد کاهش چشمگیر حضور مردم در سطح شهر و پارک ها و ... هستیم.

فرمانده هواناجا همچنین عنوان کرد: در سایر شهرها از جمله کرمان، یزد، زاهدان، بندرعباس، ساری، خوزستان، فارس و ... بازدید هوایی انجام شده که خوشبختانه حضور مردم چه در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و چه در محورهای مواصلاتی نسبت به سال گذشته بسیار کاهش یافته است.

نیک‌نژاد گفت: البته شاهد ترددهای اندکی هم بوده‌ایم که به دلیل مسائل ضروری زندگی افراد انجام می‌شود اما مردم همکاری خوبی داشته‌اند.

به گزارش سایت پلیس وی ضمن تاکید به شهروندان برای رعایت موازین بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با دعای خیر مردم و همکاری بیش از پیش آن‌ها این ویروس را شکست می‌دهیم و آسایش و آرامش به جامعه باز می‌گردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.