راه‌های فرعی منتهی به شهر خرم‌دره مسدود شد
فرماندار خرم‌دره گفت: راه‌های فرعی منتهی به این شهر مسدود شد.

حجت محمدی دیروز (۶ فروردین) در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: برنامه اصلی همه دستگاه‌های اجرایی، پیشگیری از شیوع کروناویروس است و باید در این زمینه اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به این‌که از اختصاص دادن تنها بیمارستان خرم‌دره برای بیماران کرونایی گلایه داریم، ادامه داد: این امر سبب شده است همشهریان و سایر بیماران دچار مشکل باشند و این اقدام اعتراض‌های زیادی را در پی داشته که لزوم احداث بیمارستان دوم برای این شهرستان را بیشتر نمایان می‌کند.

این مسئول از آماده‌سازی نقاهت‌گاه برای بیماران کرونایی در خرم‌دره خبر داد و تاکید کرد: افرادی که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند و پس از گذراندن مدت معالجه بهبود پیدا می‌کنند، نباید بعد از ترخیص از بیمارستان در شهر تردد داشته باشند، بلکه این افراد باید در نقاهت‌گاه بستری شوند.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به گندزدایی معابر و اماکن عمومی توسط شرکت کشت و صنعت و سایر گروه‌های فعال، اظهار کرد: طبق بخشنامه وزارت بهداشت، سطل‌های زباله، خوردوهای انتقال پسماند شهری، ایستگاه‌های تاکسی‌ و خود تاکسی‌ها، ایستگاه راه‌آهن، اطراف محوطه و ورودی بیمارستان و درمانگاه‌ها، ورودی مجتمع‌ها و پاساژها، ورودی کارخانجات و ... باید هر روز گندزدایی شود.

محمدی در ادامه با قدردانی از خیرین و گروه‌های فعال در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، گفت: همه خیرین باید در یک راستا عمل کنند تا از دوباره‌کاری پرهیز شود. همچنین کارها باید با نظارت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان صورت گیرد.

این مسئول از تعطیلی صنوف غیرضروری در خرم‌دره خبر داد و افزود: به همه صنوف غیرضروری ابلاغ شده است که تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند که در صورت رعایت نشدن این موضوع، برخورد قانونی توسط نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی انجام خواهد شد.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به ضرورت توجه به دستورات بهداشتی در پخت نان، تاکید کرد: نانوایی‌ها ملزم به حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از تجمع در مقابل نانوایی‌های بوده و باید نان‌ها را بعد از پخت و با رعایت مسائل بهداشتی، بسته‌بندی کرده و تحویل مشتریان خود دهند.

محمدی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی به خرم‌دره، خاطرنشان کرد: همه راه‌های فرعی ورود به شهر باید توسط شهرداری مسدود شود تا کنترل ورود خودورهای غیربومی به داخل راحت‌تر صورت گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.