فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی موظف به ارائه دستکش به مشتریان شدند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: تمامی مراکز عرضه مواد غذایی به خصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای موظف به ارائه دستکش به مشتریان در بدو ورود شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، سعید رضوانی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از روز پنجشنبه در سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه رئیس شورای تامین استان خوزستان در خصوص فعالیت فروشگاه‌هایی که نیازهای مردم در بخش‌های مواد خوراکی و ارزاق را تامین می‌کنند، همگی موظف شدند به مشتریان خود در بدو ورود دستکش ارائه کنند.

وی ادامه داد: این اقدام به صورتی باید انجام شود که یکی از کارکنان فروشگاه به صورت مستمر در بیرون از محل خرید علاوه بر ضدعفونی افراد، دستکش‌های یک‌بار مصرف در اختیار مشتریان قرار دهد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان همچنین با امید بر ضرورت انجام عملیات ضدعفونی مداوم مراکز خرید، خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای پیشگیری از ورود احتمالی ویروس به داخل فروشگاه‌ها انجام می‌شود.

رضوانی با اشاره به اینکه در صورت بی‌توجهی نسبت به این ابلاغیه و دستورالعمل با متولیان فروشگاه‌ها برخورد می‌شود، گفت: با مشاهده هرگونه تخلف، واحد صنفی یا فروشگاه متخلف محسوب و محل خرید حتی در صورت تحمیل هزینه‌های جانبی و خسارت تا پایان فروردین ماه پلمب می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشترین نظارت‌ها بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان شامل افق کوروش، رفاه، شهر خرید، اتکا و شهروند خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.