رودسر هیچگونه مسافر نوروزی ندارد/کنترل ورودی چابکسر توسط مردم
فرماندار رودسر با بیان اینکه شهرستان رودسر هیچگونه مسافر نوروزی ندارد، تصریح کرد: بار اصلی مسافران رودسر از ورودی چابکسر عبور می کرد که با کمک خود مردم از رفت و آمد افراد غیر بومی جلوگیری به عمل آمد.

حسین اسماعیل پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت شهرستان رودسر در پی شیوع کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر نسبت به روزهای اول شرایط بهتری داریم که با همکاری مردم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان رودسر هیچگونه مسافر نوروزی ندارد، تصریح کرد: کلیه مراکز پذیرایی و اقامتی و هتل ها را تعطیل کردیم. البته بار اصلی مسافران رودسر از ورودی چابکسر عبور می کرد که با کمک خود مردم و دهیاران و بخشداران، از رفت و آمد افراد غیر بومی جلوگیری به عمل آمد.

فرماندار رودسر یک سوم تخت های بیمارستانی شهرستان را دارای بیمار دانست و یادآور شد: خوشبختانه مراجعه مردم به بیمارستان با توجه به رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن کم شده است و بیماران کرونایی ما به کمترین حد ممکن در چند هفته اخیر رسیده است.

اسماعیل پور از مردم خواست همچنان به اصل در خانه ماندن توجه جدی داشته باشند و خاطرنشان کرد: اکنون که شرایط تقریبا پایدار است بیشتر نیازمند همکاری مردم هستیم تا این بحران را بگذرانیم.

وی با اشاره به آمادگی بیش از پیش حوزه بهداشت و کادر درمان شهرستان نسبت به روزهای نخست شیوع این بیماری، عنوان کرد: ۹۰ درصد تجهیزات بیمارستانی ما برای مقابله با کرونا توسط مردم تامین شده و در حال حاضر دو انبار مملو از لوازم بهداشتی و حفاظتی داریم که قطعا برای بیمارستان هزینه خواهد شد.

فرماندار رودسر با بیان اینکه ورودی های شهرستان طی ۲۰ روز گذشته کاملا کنترل شده است، اظهار کرد: با همکاری هلال احمر و نیروی انتظامی به مسافران اجازه ورود ندادیم، اما افراد بومی غیر ساکن که مورد شناخت دهیاران بودند، با محدودیت هایی به شهر خود آمدند.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم بخش اشکورات، گفت: در این بخش ۲۶۰ روستا وجود دارد، اما مردم در خانه های خود ماندند و مسافر نداشتند لذا خواستار تداوم این همکاری ها و رعایت نکات بهداشتی هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.