اصناف زنجان تا پانزدهم فروردین تعطیل شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: همه اصناف به استثنای صنوف تامین‌کننده مایحتاج تا پانزدهم فروردین تعطیل باشد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسات کمیته امنیتی استان در تعطیلات سال نو و مصوبات این کمیته، اظهار کرد: بنا بر مصوبه کمیته امنیتی استان، مقرر شده است که همه اصناف به استثنای صنوف تامین‌کننده مایحتاج و ارزاق عمومی مردم تا پانزدهم فروردین تعطیل باشد.

این مسئول ادامه داد: به منظور حفظ سلامتی شهروندان، واحدهای صنفی متخلف در قبال به مخاطره انداختن سلامتی مردم استان بایستی در مراجع ذی‌صلاح پاسخگو باشند.

وی با اشاره به تعطیلی‌های اتفاق افتاده در روزهای پایانی سال قبل، افزود: در روزهای آخر سال گذشته و به دلیل افزایش ترددها در معابر عمومی، از کسبه درخواست شد تا نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی اقدام کنند که این امر نقش عمده‌ای در جلوگیری از گسترش بیماری داشت.

فغفوری با تاکید بر الزام رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در صنوفی که اجازه فعالیت دارند، تصریح کرد: صنوف تامین‌کننده مایحتاج عمومی از قبیل نانوایان، خواربارفروشان، سوپرمارکت‌ها و میوه‌فروشان ملزم به رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: پیگیری تعطیلی اصناف در این ایام به عهده نیروی انتظامی و اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است و انتظار می‌رود اصناف این دستورالعمل را اجرایی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.