پلمب ۷۵۰ واحد صنفی در یاسوج برای مقابله کرونا/ معرفی ۱۳ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی
رئیس اتاق اصناف یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای مقابله و کنترل شیوع بیماری کروناویروس ۷۵۰ واحد صنفی متخلف در یاسوج پلمب شد.

«علی ارشدی» عصر یکشنبه، چهارم فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سلامتی مردم و مبارزه با ویروس کرونا از برنامه های روزانه بازرسان اصناف است، گفت: تشدید بازار در جهت سلامتی مردم و مبارزه با ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نخواهیم کرد و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی از تشدید اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در سطح شهرستان خبر داد و گفت: واحد بازرسی اتاق اصناف یاسوج به همراه گشت مشترک با دستگاه‌های نظارتی روزانه از تعطیلی واحدهای صنفی و نظارت بر صنوف خدمات رسان بازدید میدانی و بازرسی دارند.

رئیس اتاق اصناف یاسوج خاطرنشان کرد: در راستای مقابله و کنترل شیوع بیماری کروناویروس ۷۵۰ واحد صنفی متخلف در حوزه‌های "مادوان"،"بلهزار"،"اکبرآباد" و "سرآبتاوه" پلمپ و پرونده ۱۳ واحد صنفی نیز با جریمه ای به ارزش ۳۳میلیون ریال به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

ارشدی با اشاره به بیانیه های صادر شده و تعطیلی واحدهای صنفی تا ۱۵ فروردین ماه جاری تصریح کرد: میوه فروشان، خواربار فروشان، قصابان و مرغ فروشان، نانوایی‌ها و تجهیزات پزشکی که فعالیت آن‌ها برای مردم ضرورت دارد از این دستورالعمل مستثنی هستند.

وی ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین و بهترین راه‌های پیشگیری از گسترش زنجیره شیوع کرونا ایجاد قرنطینه خانگی است.

به گزارش ایسنا، رئیس اتاق اصناف یاسوج بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی باید تا ۱۵ فروردین ماه جاری تعطیل باشند و در صورت مشاهده و گزارش مردمی با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.