توزیع ۱۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی در اولین روز فعالیت سامانه فروش آنلاین اقلام کرونایی در سمنان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به راه اندازی سامانه توزیع و فروش اینترنتی اقلام بهداشتی در این استان از ثبت یک هزار درخواست در نخستین روز فعالیت رسمی این سامانه خبرداد.

حشمت الله عسگری، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اولین روز از فرآیند ثبت نام برخط اقلام بهداشتی در استان سمنان ، بالغ بر ۱۰۰۰ درخواست از سراسر استان سمنان در سامانه سفارش برخط اقلام بهداشتی این استان صورت گرفت.

وی نشانی این سامانه را http://Stmb.ostan-sm.ir اعلام کرد و با بیان اینکه این محصولات در شهرستان های هشت گانه استان عرضه می شود، افزود: بیشترین میزان ثبت سفارش در نخستین روز فعالیت این سامانه متعلق به سمنان با ۷۴.۵درصد و کمترین میزان ثبت سفارش متعلق به شهرستان میامی با تنها یک درصد بوده است.

معاون اقتصادی استانداری سمنان از عرضه روزانه محصولات بهداشتی در سراسر این استان خبر داد و اضافه کرد: ثبت سفارش در این سامانه برخط همه روزه از ساعت ۱۲ آغاز و تا زمان تکمیل سهمیه ی روزانه ادامه خواهد داشت.

دکتر عسگری با اشاره به خطر شیوع کروناویروس از عموم شهروندان استان خواست به منظور کنترل این بیماری در خانه های خود بمانند و حتی الامکان و جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.