واکنش احمدی‌نژاد به حمایت برخی اصلاح‌طلبان از مواضعش/چراغ سبزی که احمدی‌نژاد به آمریکا نشان داد
فعال سیاسی و روحانی نزدیک به محمود احمدی‌نژاد گفت: آقای احمدی‌نژاد مواضع حمایتی آقایان بهزاد نبوی، عمادالدین باقی، خانم شهیدی و تاجزاده را دید و معتقد است اوضاع رو به بهبود و روشنایی قرار دارد.

بهمن شریف زاده با روایت آخرین دیدارش با محموداحمدی نژاد به خبرآنلاین گفت: من گرایش رو به فزونی جریان های سیاسی کشور مشخصااصلاح طلبان به سخنان آقای احمدی نژاد و موضع اتخاذی آقای بقایی را مطرح کردم. خودآقای احمدی نژاد نیز نظر داد.

وی افزود: صحبت من به آقای احمدی نژاد براساس اخباررسانه ها بود که آقای احمدی نژاد نیز این مواضع را دیده بود که بعضی همچون آقایانبهزاد نبوی، عمادالدین باقی، خانم شهیدی و تاجزاده چنین مواضعی گرفتند، البته بعضیاساتید دانشگاه نیز به خود او مراجعه داشتند. معتقدم این جو در حال افزایش است.

این فعال سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژادیادآور شد: آن آقایانی که این صحبت را زوددریافت کردند از چه گرایش سیاسی به یک حقیقت اذعان می کنند و برای شان مهم نیست کهاحمدی نژاد دارد این را می گوید بلکه مهم آن است که این حرف دارد در جامعه باز میشود و باید کمک به باز شدن این حرف کرد.

وی درباره جمع بندی نظر محمود احمدی نژاد راجعبه این موضوع اظهار کرد: آقای احمدی نژاد گفت ما رو به بهبود اوضاع، بصیرت وروشنایی هستیم. فکر مردم قدم به قدم و گام به گام باز می شود. مردم هیچ گاه توقفنمی کنند. دوره ای مردم پیشرفت می کنند و بهترین انتخاب را انجام می دهند. یعنیباز می شوند و جلو می روند تا بهبود حاصل شود.

شریف زاده بیان کرد: آقای احمدی نژاد در میانرجال سیاسی و علمی کشور اگر نگویم امیدوارترین، جزء امیدوارترین انسان ها به بهبوداوضاع است، منتها بهبود اوضاع از نگاه او گاهی اوقات با اصلاحات اساسی رو به رو میشود. یعنی اصلاحات اساسی اتفاق می افتد. همین الان شاهدیم و هم به زودی شاهد جلوههای بیشتری از این اصلاحات خواهیم بود. در واقع آنجا که مردم از جهت اقتصادی،دادرسی و وضع قوانین اشکال دارند، بهبود پیدا خواهد کرد.

وی درباره انتقادها به زمان ریاست جمهوری احمدینژاد و نامه نگاری های او به بوش و اوباما با هدف ارتباط گیری با امریکا اظهارکرد: نوع ارتباط مهم است، احمدی نژاد وقتی اعلام ایران هسته ای کرد، آمریکا تقاضاداشت در گروه مذاکرات قرار گیرد تا او باشد که هسته ای شدن ایران را تأیید می کند.بالاخره ابرقدرت است و نمی خواست وجهه اش در جهان مخدوش شود. آقای احمدی نژاد بهاین اندازه از ارتباط راضی شد که ضمن حفظ عزت و حقوق ایران و اینکه امریکا تحریمنکند، آمریکا در قالب ۱+۵ باشد و بگوید پذیرفته که ایران هسته ای است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.