چه زمانی مجلس به ماجرای افزایش قیمت خودروهای داخلی ورود می‌کند؟
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ارسال نامه این کمیسیون به سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان درباره گرانی خودرو خبر داد.

عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به افزایش قیمت خودرو از سوی تولیدکنندگان، گفت: در همین راستا کمیسیون صنایع و معادن طی نامه‌ای به سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خواستار توضیحات این سازمان درباره علل این اقدام خودروسازان شده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش قیمت خودرو در نشست ویژه‌ کمیسیون صنایع بررسی می‌شود

وی ادامه داد: پس از آنکه سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به نامه کمیسیون پاسخ داد به صورت جدی‌تر به افزایش قیمت از سوی خودروسازان ورود می‌کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس به تشریح علل افزایش قیمت خودور از سوی خودرو سازان پرداخت و افزود:یکی از دلایلی که خودروسازان برای افزایش قیمت بر روی آن تاکید می‌کند افزایش قیمت فولاد است که حدود ۲۲ درصد افزایش قیمت داشته است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد از قطعات خودرو وارداتی است و ارز بری دارد، اظهار داشت: سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان باید این موضوعات را بررسی و پاسخ‌های لازم به سئوالاتی که ما در آن نامه داشته‌ایم را بدهد تا کمیسیون به صورت جدی به این موضوع ورود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.